Onko normaaleja kolmosluokkalaisten juttuja?
Raiskaukset, huumeet, sperma, aseet, synnytykset.
Tuollaisia joka päivä juttelevat koulun kolmasluokkalaiset.
Kommentit (25)
ei ole kyllä normaaleja juttuja tuollaiset kolmasluokkalaisten juteltaviksi.
Joten ei ole tuo sana tullut tutuksi.
Meillä ei myöskään ole telkkari auki iltaisin niin, että lapset tuijottaisivat kaikenmaailman Salkkareita. Saavat katsoa esim. Pelkokerrointa tai Kuorosotaa, muttei mitään "aikuisten juttuja". Ei niitä ole lapsille tarkoitettu.
liikaa netissä, josta juttuja imeneet. Toisaalta onko lapsilla isompia sisaruksia ne ovat saattaneet opettaa vastaavia termejä. Mutta vastaus ei ole ollenkaan normaalia puhetta!
Siis ensinnäkin haluan sanoa, että oma poikani todellakin tietää, mitä tarkoittaa raiskaus, pedofiili, synnytys ja sperma, mutta se ei tarkoita sitä, että hänestä olisi kiva leikkiä sellaisia leikkejä, kuin luokan pojista, että jos pöydällä on maitoläikkä, niin kaikki huutaa spermaa, spermaa tai välitunnilla painitaan päälekäin ja sitten huudetaan, että raiskaus, raiskaus.
Itse olen opettajana sitä mieltä, että on täysin normaalia kiinnostua asioista ja täysin normaalia, että kysymyksiin vastataan, mutta toisaalta olen myös sitä mieltä, että täysin normaalit lapset eivät myöskään leiki tuommoisia raiskaus-leikkejä kolmannella tai näe joka paikassa spermaa.
ap
Omani puhuu hevosista, ja mahdollisesti jostain kivasta pojasta koulussa. Ehkä tulevista pyjamabileistä.