raskauskilot
Olenkohan aivan pöpi, synnytyksessä viikko, kiloja 10kg ylimääräistä.. ressaan kokoajan että en pääse kuntoon (toinen raskaus), inhottaa kun vaatteet puristaa, tästä syystä, pumppaan ja lypsän maitoa varmaan litran päivässä sillä mielellä että se laihduttaa? ruokavalio ja liikunta kovassa syynissä mutta ahdistaa niin että.. !
Kommentit (5)
Tiedän et ahdistaa, mutta älä nyt vielä hätäänny. Mulla 9 kk synnytyksestä ja viimeinen 500 grammaa raskauskiloja enää jäljellä. Toki jotkut on nopempia, mut itse olen ihan iloinen että kohta olen tavoitteessa. Kiloja tuli siis 13. Mutta tsemppiä sulle, ihan varmasti pääset eroon kiloistasi ;o)
Ja aivan varmasti kiloja oli reilusti YLI kymmenen vielä viikon kuluttua synnytyksestä! Maitoa tuli myös yli äyräiden,imetyksen päälle lypsin monta desiä päivässä useiden viikkojen ajan.
Nyt lapsi on aika lailla vuoden vanha ja mitä on tapahtunut ylimääräisille kiloille? Kadonneet on, tiedä sitten koska ja millä keinoin. Mitään himoliikuntaa en ole harrastanut, enkä dietillä ollut. Anna nyt herran jestas ajan kulua!
minkäs teet ku niin ahdistaa :( :(
varmaan lopettasin syömisen ellen imettäis vauvaa.
ap
huolettaa itteläki ku ressaan vaan kiloja enkä osaa nauttia vauvasta olleskaa!
Kuulostaa aika hurjalta että lypsät maitoa sen vuoksi että laihtuisit!
Onko sulla jotain syömishäiriötaustaa?
10 kg saattaa lähtä tosi helposti ennen jälkitarkastustakin, aivan itsestään, älä stressaa!