Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka hoitaa lapsesi?

Vierailija
15.02.2010 |

Mitä liikkuu näitten äitien ja isien päässä? Ilmeisesti ei yhtään mitään! Alle kouluikäisiä lapsia pidetään viikolla yötäpäivää mummolassa hoidossa. Lapset eivät näe vanhempiaan moneen päivään. Kun perjantai ja viikonloppu koittaa (ja vanhemmat vkl aina vapaalla kotona) - yllätys, yllätys! - lapsia ei haetakaan kotiin, vaan heidät jätetään mummolaan tai isovanhempien mukaan kesämökille.

Onko pienen vauvan äidillä pahasti vikaa päässä, kun hän antaa jo muutaman kuukauden ikäisen vauvansa yöhoitoon mummolaan? Vain, jotta vanhemmat saavat ryypätä, parantaa krapulaansa tai vetää lonkkaa kotona? Lapsentahtisesta imetyksestä ja yöimetyksistä viis, mummo juottaa piltille Tuttelia. Hyi yäk!

Mitä ajattelee se äiti ja isä, joka ei ota omia lapsiaan edes lomalle mukaan? Vanhempien pitää päästä kahdestaan matkalle, hotelliin, Lappiin tai etelään. Lapset hylätään 1-2 viikoksi mummojen vaivoiksi. Hävetkää, jos osaatte!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän otsikon perusteella meinasin vastata että lasten isä silloin kun minä olen töissä, mutta lisään siihen vielä itsenikin.

Meidän esikoinen on 9 v ja on ollut mummolassa yöhoidossa ehkä 10 yötä yhteensä.

Pienimmäinen on 5 v ja on ollut puolet siitä ja nekin isomman kanssa yhdessä.

Mun ei tarvitse tuossa suhteessa hävetä.

Vierailija
22/22 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta lasta ap sinun tuttavapiirissäsi on (alle vuoden ikäisiä) jotka ovat viikon ajan isovanhemmilla tuttelin voimin, ja vanhemmilla ei järkevää syytä laittaa hoitoon vaan vetävät lonkkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän