Eilinen Kukkaron herraksi ohjelma.
Nuori nainen rahoittanut railakkaan opiskelija elämänsä pikavipeillä ja kulutusluotoilla. Nyt poikaystävä elätti ja rahoitti sen naisen elämän. käsittämätöntä, minä en seurustelisi tuollaisen ihmisen kanssa. Holtiton. Velka jo 25000e ja ulosotossa siitä 13000e. järkyttävää.
Kommentit (22)
se on hyvä lyhentää paljon kerralla jos kerta "hömppärahaa" jää kuussa. ja vielä säästöönkin menee 200e/kk, että sitten ku poikaystäväni lähtee inttiin niin ennen sitä voin maksaa yhtiövastikkeet pois. hyvä mieli. silloin kun jalkani leikattiin, tietysti sain sairauspäivärahaa, mutta poikaystäväni tienaa todella hyvin ja sen mukaan sitä sit maksettiinki, eli erittäin vähän. mutta nyt on kaikki kunnossa ja elämä hymyilee. tiedän, välillä varmasti tulee huonoja hetkiä mutta tähänkin asti olen niistä selvinnyt ja selviän jatkossakin varmasti. sen takia menin ohjelmaan että olen erittäin hyvä esimerkki nuorille. kukaan ei varmasti tule täydellisesti selviämään aina raha-asioissa, sehän meitä pyörittää, mutta pitää muistaa että minä ohjaan rahoni tästä lähtien, eikä raha ohjaa minua. ja tsemppiä kaikille joilla on ees jokseenki samatilanne, kyllä niistä selviää, ja opettakaa ihmeessä lapsille kunnolla rahankäyttö. en halua että kukaan on koskaan samassa tilanteessa ku minä, vaikka hyvin opettavainen tilanne olikin. Vaikeudesta ei oo ku tie ylöspäin. Jotkut sanoo että "minä hirttäsin itseni tuossa tilanteessa" . EI Tulis kuuloonkaa.iteppä raha-asiani sössin ja niistä myös kärsin (en kyllä koe kärsiväni kun sen verran hyvässä työssä olen nytten ja raha-asiat sujuu hyvin). nuoruuden hömpppämenoja nyt maksan pois enkä ole katkera.
Hienoa,että asiat alkavat olla järjestyksessä ja onnea työpaikasta! Tosi nopealla aikataululla olet velkasi maksamassa eli isolla summalla kuussa lyhentelet. Tsemppiä jatkossakin!