Hiljainen astianpesukone - minkä merkkinen?
Jos sinulla on hyvin hiljainen astianpesukone, niin kerrpa sen merkki (ja jopa malli). Myyjien puheista ja netin esitteistä ei saa mitään eroa koneiden välille.
Joten ehkä te pystytte auttamaan.
Kommentit (32)
kolme vuotta vanha, todella hiljainen.
Pieni suhina vain välillä kuuluu kun ottaa vettä.
Ja pieni kolaus kun pesuainelokeron kansi aukeaa, ei muuta:)
Rosterinen ja enpäs nyt muista mallia mutta hinta himpun yli 900,-.
eli Cylinda on laadukas, mutta valitettavasti myös erittäin äänekäs.
ennen oli Siemens, ja hiljainen oli kyllä sekin, mutta tuo Miele on vielä hiljaisempi ja pesee paremmin. Nykyisin oikein tuontuu oudolta jossakin kylässä, kun tiskikoneen ääni kuuluu, kun itse on tottunut noihin hiljaisiin.
Vaihdettiin rempan yhteydessä tähän, ja on unelman hiljainen, täytyy joskus luukku avata, varmistuakseen onko päällä vai ei. Tässä ei ole näppäimiä näkyvissä silloin kun luukku on kiinni, ja on tosi kaunis :)
Ollaan tosi tyytyväisiä. Edellinen kone piti sammuttaa kun haluttiin kattoo televisioa - ellei sitten tv'n ääni ollut tosi isolla.
Hiljainen on, aamulla 5 aikaan usein laitetaan päälle.. Ei herää lapset eikä häiritse naapureita (olen kysäissyt ohimennen) eikä ole edes mikään kallis malli, reilut 300 e taisi maksaa..
Hiljaista oli ennen Siemenssin kanssa meilläkin, kuin huopatossutehtaassa.
Nyt rouskuttaa. maksoi jotain 550 euroa. lisäksi ohjelmat sekoilee, eikä meinaa lopettaa pesua ilman pakkopysäytystä ja lisähuuhtelua.
http://www.upo.fi/astioiden-puhdistus/astianpesukoneet/xl-plus-d-90-ds-…
On hiljainen ja astioita mahtuu todella paljon. Käyttökokemusta vasta alkuvuodesta, mutta tähän mennessä ei mitään valittamista.
Kun pesuainekotelo aukeaa, niin siitäkin kuuluu kamala klopsahdus.
Meidän noin 500 euron bosch on todella hiljainen. Edullisemmissa malleissa taitaa olla enemmän desibelejä.
Eiköhän ap ole jo koneensa löytänyt 10 vuodessa.
Minä oon ollu hiljanen. En pidä kovaa ääntä ja pesen astiat tosi puhtaaksi aika hyvällä nopeudella.
Todella hiljainen!