Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksi raskausaikana?

Vierailija
14.02.2010 |

tai oikeastaan sen puutteesta.. miten teillä muilla? ennen raskautta seksielämämme oli hyvin kiihkeää, nyt sitä ei ole oikeastaan ollenkaan. Alussa mulla ei ollut haluja, nyt on halut palanneet, mutta mies ei tunnu innostuvan. kuulemma jotenkin outoa kun lapsi vatsassa. ei halua että istun päällä kun vatsa heti siinä, takaapäin ei uskalla "hinkata" niinkuin ennen... huoh.. t. rv25

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 33 ja ollaan koko raskausaikana harrastettu seksiä alle 10 kertaa. meillä on taas niin päin, että mies haluaisi paljonkin, mutta minä taas toppuuttelen. välillä on ollut "pakko antaa". sattuu ihan sairaasti, tuntuu halvalle ja on ihan täyttä pakkopullaa. ei tee edes mieli.

Vierailija
2/6 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tulee harrastettua useammin, välillä tulee normaalia pidempi tauko. Ei siis mitään eriskummallista.

2:lle : Ja miehesi mielestä tämä käytäntö on ihan ok? Sairasta, anteeksi vain. Jos sinuun sattuu, niin luulisi miehen kyllä huomaavan ja ymmärtävän itsekin, että ehkä ei ole paras aika. Voihan tuon tyydytyksen hoitaa muullakin tapaa. Olisikohan hyvä ehkä ottaa ne muut keinot käyttöön ja selvittää tilanne miehelle, ellei tämä tosiaankaan ole sitä tajunnut..Iha vain omaksi (henkiseksi sekä fyysiseksi) parhaaksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen raskautta seksielämämme oli hyvin kiihkeää, nyt sitä ei ole oikeastaan ollenkaan. Alussa mulla ei ollut haluja, nyt on halut palanneet

Ennen raskautta 1-2 kertaa viikossa, raskauden aikana 1-2 kertaa kuussa. Välillä se tuntui jotenkin oudolta kun erehdyin ajattelemaan vauvaa. Mutta sujui se silti. Synnytyskin saatiin käyntiin sauna+seksi -yhdistelmällä. Kylkiasento takaa tai "doggy-style" oli selvästi paras tapa, vatsa ei ollut tiellä.

Seksiä oli siis harvemmin mutta muuta hellyyttä, siis lähekkäin oloa, suukottelua, yms. oli todella paljon, niinkuin parisuhteessamme oli aina ollut. No, se vähenee synnytyksen jälkeen, olin kuullut ja lukenut eri kirjasista ja siitä puhuttiin synnytysvalmennuksessakin. Olin siihen valmistautunut. Mutta n siihen että se loppuikin KOKONAAN! Kuin seinään, ei suukkojakaan enää. Se tuntui todella pahalta. Myös seksi väheni entisestään. Lapsi on nyt 2-vuotias ja sinä aikana seksiä on ollut kymmenisen kertaa.

Sellaista meidän avioliitossa. Suurimman osan aikaa tuntuu, että olen vain kaveri, se kotimme miespuolinen asukas joka tuo kotiin rahaa ja hoitaa 3/4 talouspuuhista. En tunne olevani puoliso eli MIES. Lapselle olen isä, kuulemma hyvä sellainen, mutta avioMIEHEKSI en näköjään enää kelpaa. Olen asiasta onneton. Olen ehdottanut perheneuvolaa, parisuhdetarapiaa tai vastaavaa, mutta vaimo ei suostu. EIkä halua muutenkaan keskustella asiasta.

Vierailija
4/6 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seksiä ollut viimeksi ehkä 1,5 kk sitten? Itse haluaisin mutta kumppani ei, vaikka on aiemmin ollut se aktiivisempi ja halukkaampi osapuoli. Vähän kurjalta tuntuu jos koko raskausajan loppu menee näin, kun synnytyksen jälkeenkin sitten väkisin tulee taukoa ja toisaalta ylipäänsä se kahdenkeskinen aika ja mahdollisuus seksiin vähenee kun vauva tulee. Mutta jos ei toisen tee mieli niin minkäs sille tekee. Tulee vaan itselle sellanen pelko vähän, että entä jos ei se halukkuus palaakaan, ts näkee jatkossa minut enemmän äitinä kuin naisena.

Vierailija
5/6 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa tietty mulla ei haluja hirveästi ollut pahoinvoinnin ja väsymyksen vuoksi mutta sen jälkeen sitäkin enemmän... eikä miestä ole tuntunut maha haittaavan.

Vauvan syntymän jälkeen oli aluksi mulla halut vähissä, seksiä oli silti, ja halutkin palautuivat muutaman kk kuluttua.

Vierailija
6/6 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väheni mutta nyt keskivaiheilla omatkin halut aina vaan lisääntyneet! Ja kuitenkin jo yksi lapsi ja ikää 30+ eikä todellakaan nuori suhde.. Miehet pelkää ihan turhaan, ei mulla ainakaan ole sellasta miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi