Mihin aikaan aloitat ensimmäisen alkoholiannoksen näin lauantaina?
Voi myös kommentoida mitä juomia on tänään tarjolla!
Kommentit (55)
Aamukymmeneltä narahtaa korkki auki.
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi tulla tällä palstalla isona yllätyksenä monelle, mutta jotkut meistä ei käytä päihteitä.
Turhaa hurskastelua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi tulla tällä palstalla isona yllätyksenä monelle, mutta jotkut meistä ei käytä päihteitä.
Turhaa hurskastelua
Onko käynyt mielessä,- että yllätys, yllätys - monet meistä eivät ota palstaa tosissaan, vaan keksivät omiaan?
Kohta otetaan pieni snapsilasillinen aina raikasta ja energisoivaa Gambinaa herättämään ruokahalua ja tehostamaan ruuansulatusta.
Kuninkaiden eliksiiriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa hurskastelua
Onko käynyt mielessä,- että yllätys, yllätys - monet meistä eivät ota palstaa tosissaan, vaan keksivät omiaan?
No onhan se toki niin. Tuskin nyt kukaan oikeasti lasiin sylkee.
Eilisestä jatketaan samoilla silmillä.
rai rai
En voi juoda tänään, koska maanantaina työhaastattelu. Muuten olisi varmaan viskiä ja lonkeroa. Taidan tilata satsin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
En voi juoda tänään, koska maanantaina työhaastattelu. Muuten olisi varmaan viskiä ja lonkeroa. Taidan tilata satsin kotiin.
Sut on aina niin helppo suostutella, ;)
Enpä ole juonut yhtään annosta neljään kuukauteen, ihan vaan koska en koe tarpeelliseksi. Muita päihteitä en ole edes kokeillut.
Olen romantikko, tykkään juoda alkoholia aamunkoitteessa, jos on siis selkeää. Täysikuu sopii myös. Illalla juodessa menee vaan unet sekaisin, ei sovi minulle sellainen alkuunkaan.
Silloin kun vielä join niin aamupalaolut vapaapäivinä oli kiva. Yleensäkin join vain päiväkännejä. Iltaisin liikkuu myös muita humalaisia :(
Vierailija kirjoitti:
Täh. Maanantai on vasta ylihuomenna. Ihan helposti voi tänään ottaa maksimit ja jatkaa vielä sunnuntaina alkuiltaan asti.
Tänään meidän keittiössä on vaatekaapissa käynyttä appelssiini mehua
Vierailija kirjoitti:
Aamukymmeneltä narahtaa korkki auki.
Samoin noin 10 -12 ja valkoviinia puolitoista pulloa, huomenna sama, sitten ei viikkoon mitään, vain terveysruokaa,. No 2pulloa voi mennä la-su per pv,noin 12-13%. Joksu jos su ei viiniä ole, korvataan ei niin miel. lonkerolla joita 9 kpl
Tuo voi taoagtua myös viikolla,mutta ei sitten enää viikonloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole juonut yhtään annosta neljään kuukauteen, ihan vaan koska en koe tarpeelliseksi. Muita päihteitä en ole edes kokeillut.
Olen kokeillut alkoholia ja kofeiinia. Laittomat jää mulla sivuun, en mitään Marinin kokkeleita koita.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yllätys. Monet ei juo alkoholia.
Ei kuulu sulle.. Miksi tänne kirjoittaisin tuntetemattomille. 😝
Vierailija kirjoitti:
Olen romantikko, tykkään juoda alkoholia aamunkoitteessa, jos on siis selkeää. Täysikuu sopii myös. Illalla juodessa menee vaan unet sekaisin, ei sovi minulle sellainen alkuunkaan.
Juon joka päivä töissä ennen aamu kymmentä pullon Gambinaa. Ei mene yöunet.
Saunan jälkeen illalla kaksi kylmää lonkeroa. Ei muuta. Ne riittää minulle hyvin.