Luetelkaapas sellasia ihmisen nimiä jotka on myös koiran nimiä
Tuli vaan mieleen kun tuolla joku laitto että Miro olis koiran nimi. Ei kyllä tulis mulla heti mieleen.
Kommentit (44)
Mut nimiä jotka mä miellän täysin koiran nimeks on Tara, Jiri, Jimi, Jami, Jasu, Tico, Nelli, Roosa, Mico, Kukka, Karo yms. Ootan mielenkiinnolla, koska joku antaa lapselleen nimeks Seri.
Naapurissa Lola,Etti,Amanda,Siru ja jere.
eikä! niin täälläkin on Onni, ja uudesta tulokkaasta mietittiin Oliviaa, mutta onko se kovin pitkä nimi koiralle? Kun jotkut fiksut ja viisaat sanovat että koira oppii parhaiten lyhyen ja ytimekkään nimen, eli kaksitavuisen... Onko teidän Oliviasta lyhentynyt joku lempinimi?
että eläimille annetaan ihmisten nimiä. Sairasta.
ja paljon vanhoja nimiä, esim lyyli ja väinö yms.
Mut nimiä jotka mä miellän täysin koiran nimeks on Tara, Jiri, Jimi, Jami, Jasu, Tico, Nelli, Roosa, Mico, Kukka, Karo yms. Ootan mielenkiinnolla, koska joku antaa lapselleen nimeks Seri.
tiedän yhden ihmis-Serin.
Erkki
Jesse
Niko
Jutta
Roope
Tupu
Tiina
Katja
Nella
Otto
Onni
Osku
Oliver
Ossi
Essi
Uno
Netta
Jade
Taru
Assi
Aku
Atte
Ninni
Nanna
Lissu, Muska, James, Osku, Elli, Emma, Luca, Leevi, Onni, ...
Kertoisitko vielä, että miten?
että eläimille annetaan ihmisten nimiä. Sairasta.
Samoin Jami, Vili ja Pyry, mutta 1990-luvulla tuli muotiin antaa tuollaisia nimiä myös ihmislapsille.
Tosi ärsyttävää on saada joltain entiseltä luokkakaverilta joulukortti, jossa lähettäjinä on "Matti, Mirri, Pyry, Musti, Arthur ja Oscar" ja sitten pitäisi tajuta, että Mirri on Matin vaimo,Pyry on vauva, Musti ja Arthur ovat perheen koiria ja Oscar on kissa.
tiedän ainoastaan yhden ihmis-Moonan, mutta hirvittävän määrän koiria, joiden nimi on Moona.
eikä! niin täälläkin on Onni, ja uudesta tulokkaasta mietittiin Oliviaa, mutta onko se kovin pitkä nimi koiralle? Kun jotkut fiksut ja viisaat sanovat että koira oppii parhaiten lyhyen ja ytimekkään nimen, eli kaksitavuisen... Onko teidän Oliviasta lyhentynyt joku lempinimi?
Mutta mielellään voimakkaita äänteitä sisältävät nimet on hyviä. Meillä oli Balthazar niminen dogo ja hyvin tajusi nimensä. =)
Tuolla oli Julle niminen koira, mun entisen pomon nimi oli Julle. =)
onko joku antanut Tuijan nimeksi koiralle?? Hauska! :D
Itse tiedän ainakin Jero, Jesse, Vili, Vilma, Arttu, Lilli.
T. Tuija
Ei olla lyhennelty Oliviaa mitenkään ja ihan parissa päivässä alkoi pentuna tajuamaan nimensä.
t. Onnin ja Olivian koiramami
Tara, Taru, Roni, Rita, Vili, Tessu (en tiiä yhtäkään ihmis-Tessua), Tellu, Monna, Moona, Elli, Nelli, Lulu, Viljo, Veikko, Molla, Saana, Jonna (ei mun mielestä sovi kyllä koiralle..), Lola, Misse, Piitu
Seri, Musti tai Peni nimeksi lapselle. Olis komeeta!
Titta, Matti, Eino, Erkki, Oiva, Alma, Sara, Sari, Osku, Rita, Tytti... Nää nyt äkkiä tuli mieleen...
koirillehan ei ole etunimilakia, eli kukin voi nimetä koiransa ihan miten haluaa ihmisen, auton merkin tai vaikkapa kirosanan mukaan
Kalle, Tarmo, Taavi, Emppu, Eemeli, Helmi, Maisa