Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko kenestäkään muusta, että oma ulkonäkö

Vierailija
14.02.2010 |

on yhtäkkiä rapistunut käsiin? Naama on aivan kamalan kirjava, iho rutikuiva ja hilseilee vaikka siihen laittais litran rasvaa, mustat silmänaluset jne. Huoh, ei kai 33v vielä pitäisi olla näin räjähtänyt :-/

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tässä muutenkin olla kriisin paikka.

Täytän puolentoista kk:n päästä 30v! Yhyy!

Vierailija
2/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 35 ja yht' äkkiä on jotenkin ihan kulahtanut olo. Varmaan johtuu siitäkin, että olen ollut vuoden lapsen kanssa kotona. Kohta kun palaan töihin, saan taas laittaa aamulla kivat vaatteet päälle (niin voishan sitä kotonakin, mutta miksi vaivautua, kun ne menee heti likaiseksi ruokaa laittaessa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin asiaan vaikuttaa viimeiset erittäin rankat vuodet (ja jatkuva valvominen) 3 lapsen kanssa.

Naama jotenkin "roikkuu", iho on epätasainen ja väsähtänyt. Otsa täynnä syviä uurteita, harmaita hiuksia reilusti. (Mustat silmänaluset on kyllä ollut aina) Ikää 30v ja naama muistuttaa melkeinpä tupakoivan alkkiksen naamaa, vaikka en harrasta kumpaakaan.

Vierailija
4/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varsinaisesti näytä kovin paljoa vanhemmalta, mut tunnen itseni paljon vanhemmaksi kuin vielä kaksi vuotta sitten (ennen lapsen syntymää siis). On joteknin vetämätön olo, lihakset on usein kipeinä ja maitohapoilla vaikka oisin liikkunut vaan ihan normaalisti, entistä tsemppiä on vähän vaikea löytää jne. Mä en oikein tiedä olenko tulossa jotenkin sairaaksi vai tekeekö tää kotona olo tepposensa. Mä olen aktiivinen siinä määrin mitä nyt kotiäitinä voi olla, mut ei se riitä.

Vierailija
5/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsaan ja suupieliin on ilmestynyt syvät uurteet ja naamaan pukkaa näppyjä jatkuvasti. Iho on kelmeä ja kuiva.

Ei mitenkään hehekä olo siis.

Vierailija
6/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytän neljää vuotta univelassa ja neljää vuotta imetystä..nyt imetys loppui ja kolmonenkin nukkuu yönsä. Minä olen nyt vuoden alusta syönyt erilaisia vitamiineja ja ravinteita vaihdellen, olen aina myös syönyt terveellisesti, varasin ajan myös kasvohoitoon..toiveissa vähän freessimpi olemus kesäksi.

Vierailija
7/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoo ei oo kunnolla näkynyt kuukausiin, sisällä tulee oltua liikaa ja syksyllä aloitetut kuntoilut ovt hiipuneet minimiin.

Lisäksi mulla flunssan jäleen lähtee nahka koko nenästä. Ei viitti paljon peiliin katsoa.

Vierailija
8/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovat pakkaset ym. varmasti vaikuttaa. Kevät auttaa!

Vierailija
9/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 31v :)

Vierailija
10/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mä täytän toukokuussa 29 ja näytän räjähtäneelle.

Että revi siitä :)

Kuntopuoli on kunnossa, kun olen laihtunut ja harrastan liikuntaa ja kuntosalia, mutta naama on taas niin valahtanut ja räjähtäneen näköinen, ettei mitään rajaa.

*hu0h*

Vierailija
11/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin asiaan vaikuttaa viimeiset erittäin rankat vuodet (ja jatkuva valvominen) 3 lapsen kanssa.

Naama jotenkin "roikkuu", iho on epätasainen ja väsähtänyt. Otsa täynnä syviä uurteita, harmaita hiuksia reilusti. (Mustat silmänaluset on kyllä ollut aina) Ikää 30v ja naama muistuttaa melkeinpä tupakoivan alkkiksen naamaa, vaikka en harrasta kumpaakaan.

just niinku mun elämästä ja ikä edelleen 28

t. 11

Vierailija
12/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v. enkä ole vielä koskaan tuntenut itseäni rapistuneeksi. Itse asiassa tunnen oloni hyvin usein aika hehkeäksi :D Vastikään eräs pikkuveljeni kaveri kehui minua, että näytän huomattavasti paremmalta kuin silloin joskus nuorempana. Yleensä minun ikäni arvioidaan sen 10 vuotta nuoremmaksi.

Tottakai ihminen muuttuu ajan kuluessa; iho ei ole enää niin lapsenomainen ja juonteita tulee, mutta ei se minusta ole rumaa! Se on vain normaalia.

Kuulostan varmasti omahyväiseltä, mutta tunnen itseni -jopa tämän ikäisenä, hyvännäköiseksi naiseksi.

Vierailija
13/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v. enkä ole vielä koskaan tuntenut itseäni rapistuneeksi. Itse asiassa tunnen oloni hyvin usein aika hehkeäksi :D Vastikään eräs pikkuveljeni kaveri kehui minua, että näytän huomattavasti paremmalta kuin silloin joskus nuorempana. Yleensä minun ikäni arvioidaan sen 10 vuotta nuoremmaksi.

sä olet jo tottunut uurteisiisi ja ryppyihisi, kun ne tulee ekaa kertaa niin järkyttyy.

Vierailija
14/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä olet jo tottunut uurteisiisi ja ryppyihisi, kun ne tulee ekaa kertaa niin järkyttyy.

Vierailija
15/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luullaan usein paljon itseä nuoremmaksi, on se hyvä indikaatio, että nuoremmalta näyttää:) Eivät kaikki ikäänny samaa rataa, vaikka se kateellisia harmittaakin.

Vierailija
16/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on niin väsähtänyt, samoin naama! ;) Huomasin tämän vanhentumisen noin vuosi sitten, olin ollut silloin vuoden kotona lapsen kanssa, ja yhtäkkiä vanhennuin monta vuotta...

Olen nyt 34v. Palannut työelämään, joten meikkaan joka päivä, sekä laitan tukan, mut silti tuntuu et mikään ei riitä. Itseluottamus pohjalukemissa, mut eiköhän tästä suosta vielä nousta!

Vierailija
17/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheen näkönen oon

35 v.

Vierailija
18/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luullaan usein paljon itseä nuoremmaksi, on se hyvä indikaatio, että nuoremmalta näyttää:) Eivät kaikki ikäänny samaa rataa, vaikka se kateellisia harmittaakin.

usko, että on yhtäkään nelikymppistä, jolla ei ole ryppyjä ja juonteita. Eikä ketään nelikymppistä luulla parikymppiseksi. Kolmekymppiseksi varmaan, mutta niillähän rupeaa jo olemaan niitä ikääntymisen merkkejä naamassa.

Vierailija
19/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin kyllä samoin joitain vuosia sitten. Mutta sitten ryhdyin tositoimiin: aloin ostamaan kunnon naamavoiteita - ja huomannut, että rasvalla ja rasvalla on merkitystä, nypin kulmakarvat, aloitin huolellisen meikkaamisen. Avot. Ei ole enää kulahtanut olo.

Muutern, Ihminen/nainen vanhenee kymmenvuosittain, useita vuosia kerralla. Ja sitten näyttää taas kymmenen vuotta suht samalta. Eri ihmisillä tämä kohta on eri aikaan.

t. 41 v

Vierailija
20/29 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee hirveästi töitä näyttääkseen hyvältä. Kyllä ne vain rypyt hänelläkin näkyy, mutta monella asialla voi huijata näyttämään nuoremmalta. Sitten kun hänen kanssaan puhuu, niin iän huomaa. Hänellä on vatsahaava, reuma, allergioita, keliakia, astma, flunssa joka kuukausi ja syö särkylääkkeitä koko ajan johonkin vaivaan antibiooteista puhumattakaan. On joskus silmän verkkokalvokin revennyt ja kaikenlaista ihme tautia koko ajan. Voin sanoa, että hän on todella rasittavaa seuraa, kun aina jaksaa kehua noista sairauksistaan ja toiseen suuntaan esittää terveyden perikuvaa, että etenee esim. työssään. Taitaa olla niin, että ne jotka parhaiten tällää, niin heillä on siihen tarpeensa eli esittää tervettä. Jos he eivät jaksaisi vaivautua tähänkään, niin sitten vasta järkkyä olisikin. Olen itse onnellinen kun en elä joka päivä vain peilin vuoksi. Elämässä on muutakin sisältöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme