Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin raskauspahoinvointi voi jo alkaa?

Vierailija
13.02.2010 |

ts millä viikoilla?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 7-8 alkoi

Vierailija
22/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no lopettakaa tollanen, jokainen ihminen on erilainen ja kokee omat raskautensa erilailla! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että mulla munasolu irtoaa varhaisessa vaiheessa kiertoa, joten olen aina testannut plussan useita päiviä ennen kuin menkat on päivääkään myöhässä. Ja aloittanut oksentamisen saman tien.

Vierailija
24/33 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pahoinvointi alkoi päivänä 3rv+3. Aluksi lievänä, mutta päivänä 3rv+6 jo oksensin ja tein positiivisen testin. Ovulaatio oli pk 11. Jos herkkä testi löytää raskaushormonin niin myös tekee herkkä elimistöni.  Väitän, että olisin saanut positiivisen testituloksen jo rv3+3. Eipä sitä muut uskoneet, että oireet tulee noin aikaisin. En olisi itsekään uskonut, mutta nyt tiedän. Uuden raskauden kanssa olen fiksumpi.

Vierailija
25/33 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2010 klo 12:25"]

ja sehän tarkoittaa n2viikkoa viime menkkojen ekapäivästä.Eli 3+5 viikolla ollaan jo hyvinki raskaana :D
Et lopeta sä joka et mistään tiedä mitään :)

[/quote]ovulaation aikana ei tullaraskaaksi periaatteessa silla kestaa viela sen jalkeen pari pv ennenkuin istukka edes kiinnittyy.....

Vierailija
26/33 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2010 klo 12:19"]Hyvä kun on kiinnittymään ehtinyt, saati että hormeoneihin olisi vaikutusta! On kuule ihan joku muu pöpö vaivannut...

Otahan biologian kirja kauniiseen käteesi ja kertaile asioita!

[/quote]

Tottahan hormoonimuutokset alkaa jo heti hedelmöittymisen jälkeen. Toiset meistä on herkempiä niille ja huomaavat muutokset heti alussa. Itselläkin raskauspahoinvointi alkoi jo ennen plussatestin tekemistä, muut oireet vieläkin aikaisemmin.

Vierailija
27/33 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla 3 alkoi todella etova olo!!!

Vierailija
28/33 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi 5+6 :(

Vierailija
29/33 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2010 klo 12:19"]Hyvä kun on kiinnittymään ehtinyt, saati että hormeoneihin olisi vaikutusta! On kuule ihan joku muu pöpö vaivannut...

Otahan biologian kirja kauniiseen käteesi ja kertaile asioita!
[/quote]

Mikä pöpö aiheuttaa positiivisen raskaustestin?

Vierailija
30/33 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olis rv 5 ja just lensi oksettavan ällöolon perässä oksennus... ei vissiin liuskatesti ole kovin hyvä. Mitä testiä suosittelette?

Vierailija
31/33 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni alkoi aikalailla heti. Siitä tajusin testin tehdä, kun ruoan haju laukaisi aivan järkyttävän olon.

Oksentelin sitten synnärille asti.

32/33 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen raskausviikkohan on menossa jo silloin kun sinulla on vielä edelliset menkat menossa, eikä mahdollisesta hedelmöittymisestä ole vielä tietoakaan, koska munasolukaan ei ole irronnut.

Onko täällä tosiaan näin tyhmää porukkaa liikenteessä taas, huoh sentään!

Pakko nyt kyllä selventää tätä, eli silloin kun menkat alkaa, alkaa ns ensimmäinem raskausviikko, mutta se on vasta "viikko 0". Ensimmäinen päivä on 0+1 jne. Eli täällä menee nyt puurot ja vellit sekaisin. 3+5 on siis neljännen raskausviikon loppupuolella.

Itselläni nyt olisi 3+0 jos on tärpännyt. Raskaustesti ei näytä plussaa mutta olen jo kahdesti oksentanut ja tuttu etova tunne on läsnä. Vaikka toivonkin kovasti ettei alkaisi pahoinvointi ihan vielä (edellisessä raskaudessa alkoi viidennellä viikolla eli viikon päästä tästä), olen toiveikas 😍

N 39 M 39
lapset 11/2020 ja 07/2023

Vierailija
33/33 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla 4. Oli ihan yltsikauhiaa ja kesti kolme kuukautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi