G: Jos nyt saisit poikavauvan, mikä hänen nimekseen tulisi?
Minulla on ollut jo vuosia mielessä nimi Aaro Kalle Elmeri, mutta kun olen saanut "vain" 2 sulosta tyttöä, on nimi edelleen käyttämättä
Kommentit (60)
Aatu nimestä tykkään jostain syystä muuten vaan..Ilmari kulkee miehen suvussa ja Pekka on edesmenneen isäni nimi..
Alec Patrick Gabriel tää on TODELLA hyvä tai sit
Alec Patrick Sebastian
Enempää lapsia emme saa,mutta tämän niminen nuoriherra vastikään nimettiin =0)
Todellakaan ei olla sitten Möttösiä ;D
Meillä kun on ihan perinteistä Markusta ja Mikaelia. Seuraavana vuorossa onkin ilmeisesti Mikko (Matti Olavi).
Mut voihan tää olla tyttökin ja jotenkin tytön nimet on olleet aina vaikeampia.
Piste sille joka keksii kauniin M-tytön (MInja löytyy jo)...
haluaisin kaspar nimen. mies ei tykkää siitä eli tulisi varmaan oskar, siitä tykätään molemmat
Toisesta olisi tullut Ilkka tai Tapio.
Vaan kun ei tullut enempää poikia niin jäi käyttämättä hyvät nimet.
meidän Leino saa joskus pikkuveljen niin nimeksi tulee Niilo... :)
Onko se yhtään ihmeellisempi kuin paljon parjattu Veeti- nimi??
En oikeen osaa sanoa mikä Niilossa on niin ihanaa. Mun mielestä se sopis Leinon veljelle nimeksi, eikä sukunimeenkään yhdistettynä kuuloistaisi pöljältä. Se vaan on semmonen kiva suomalainen perusnimi, ilman ylimääräisiä hienosteluja tmv... :)
pitäisi tietenkin löytää tilannetta kuvaava nimi! :)
Aarre Benjamin sopisi hyvin pahnanpohjimmaiselle! ;-)
En siis kohdistanut kysymystä juuri sinulle, vaan monille muillekin jotka antaisivat pojalleen sen nimen. Minustakin Niilo on ok nimi, aivan kuten Veeti, Leevi tai Eeli. Ihmettelen vain kuinka juuri se on niin suosittu..? Kun ei poikkea mitenkään paljon haukutuista..
niin nimeksi tulisi Simon tai Albert.
(koti- ja tuleva koulukieli ruotsi)
Meille ei tosin tule enää lisää lapsia. Poika tulisi taas kuitenkin,
joten nämä veljekset jo riittävät!
vähän olis haaveissakin tai sit Eevi-tyttö.
Epäilinkin ettet tarkoittanut suoraan minulle, mutta vastasin kuitenkin. :) En ole itse huomannut että Niilo olisi nyt suosiossa... Jos nimi on suuressa suosiossa jos/kun pojan saamme niin harkitsen varmasti toista nimeä. Tällä hetkellä Niilo kuuloistaisi aivan ihanalta.
täällä oli pari jotka on painineet ihan samojen nimien kanssa kuin me puoli vuotta sitten... Meidän kolmonen jäisi varmaan nimettömäksi kun kaikki hyvät on jo käytetty :(
Felix Antony, jos vielä lapsia ja poika tulisi -lapsiluku on kyllä täynnä- pojat ovat nimeltään Oliver Aaron ja Tomas Alexander.
Terkkuja tutuille :)
Henri Kasper, poika on kahden viikon ikäinen, Iso veli on Santeri Matias
eikä sitä lähivuosina tarviikaan, mutta hyviä nimiä on mm. Eino, Tuomas ja Niilo. Toiseks nimeks vois tulla vaikka Hermanni.
T: Eevan äiskä