kasvojen alueen luomien poistosta..
mietin vaan kun olen menossa ensi viikolla poistattamaan pari luomea kasvoista plastiikkakirurgilla ihan perinteisesti leikkaamalla, tulee siis tikkejä että saakohan siitä sairaslomaa vai ei?! onko kokemusta tai tietoa kenelläkään?
Kommentit (27)
Multa poistettiin luomia kasvoista ja kello oli jotain 11. En saanut edes samaa iltapäivää sairaslomaa. Lääkäri vain tokaisi, että et sinä ole sairas.
Teen työtä, jossa olen jatkuvasti esillä ja sinne olisi pitänyt mennä haavateipit naamassa... Olin muutenkin luomien poistosta jotenkin poissa tolaltani ja soitin itkien pomolleni, että en voi tulla. Hän onneksi lupasi, että saan olla sen iltapäivän poissa :(
Multa poistettiin luomia kasvoista ja kello oli jotain 11. En saanut edes samaa iltapäivää sairaslomaa. Lääkäri vain tokaisi, että et sinä ole sairas. Teen työtä, jossa olen jatkuvasti esillä ja sinne olisi pitänyt mennä haavateipit naamassa... Olin muutenkin luomien poistosta jotenkin poissa tolaltani ja soitin itkien pomolleni, että en voi tulla. Hän onneksi lupasi, että saan olla sen iltapäivän poissa :(
sitä lähinnä mietinkin että kuinka tikit kestää ettei repeä koska joudun työssäni nostelemaan lapsia..
jotain eroa tossa saikkuasiassa, jos menee poistattaa kirurgisesti julkisella puolella? Itse kun kuulin, että tutulta oli poistettu nenänseudulta luomentapainen, niin oli kehotettu esim pysymään sisällä useampi päivä ettei tulehdu tai vuoda se haava (sillon oli ne kovat pakkaset).
Miten pitkään lappua/suojaa pidetään kasvoluomen poiston jälkeen? Miten nopeasti pahin leikkausjälki on hävinnyt?
mulle lääkäri sanoi että viikon ajan on pidettävä lappua elikä samanverran kuin on tikit. mulla toinen poistettava luomi on nenänpielessä ja toinen huulen yläpuolella.
vielä Tampereella 0-3 luomea reilu 200
hintaa joku halusi tietää.. mulla maksoi siis kahden luomen poisto plastiikkakirurgilla 321e ja mehiläisessä kävin