Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni oli tänään ekaa kertaa eskarikaverinsa luona kylässä. Koko tuon ajan kaverin äiti oli

Vierailija
13.02.2010 |

NUKKUNUT! Perheen iskä oli sitten katsonut lasten perään. Minusta käsittämätöntä. Lapseni ekaa kertaa siellä kyläilee ja äiti vetää unta palloon. Kävin hakemassa ja viemässä lapsen - heillä äiti nukkui ja nukkui vaan. Ei ollut kuulemma saanut sisällä pitää meteliä ettei äippä herää. Juu, olis ollut ihan kiva tuo äiti tavata, mutta toisilla menee päiväunet kaiken edelle näemmä!

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolla kantamaan vastuuta. Näin se vaan on vaikka nykyaikana yritetään mitä muuta väittää. Kun ottaa ne hirret pois silmistään ja oikeasti katsoo isien toimintaa, niin kyllähän eron äiteihin huomaa kirkkaasti.

MUTTA ihan ok olisi ollut jos isä olisi lapseni perään katsonut, mutta se ei mielestäni siis ollut ok että äiti olisi kotona mutta veteli hirsiä! Jotenkin olisi ollut enemmän ok jos olisi ollut vaikka kaupassa. Olisi voinut ne päiväunet ottaa vaikka kyläilyn jälkeen/ennen. Kyläilystä oli sovittu jo viime viikolla, usempi päivä sitten, joten olisi pitänyt pystyä varautumaan.

ap

Vierailija
62/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tuon perheen äidin mielestä täysin EVVK. Osoitti suurta välinpitämättömyyttä nukkumalla sillon kun olisi voinut tutustua lapsensa hyvään ystävään ja tämän äitiin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, minusta isät eivät ole yhtä kykeneviä hoitamaan lapsiaan kuin äidit. Monet isät hoidatuttavat lapsensa esim. vanhemmillaan silloin kun hoitovuoro heille osuu. Monet iskät myös antaa lasten syödä mitä sattuu, katsoa TV:stä mitä sattuu ja pukea päälleen mitä sattuu. Suurin osa iseistä on näitä, kyllä vaan. Niin huonoja, että jos olisivat äitejä niin palstamammat uhkaisi tehdä sossuun ilmoituksen. ap

Tunnetko ketään normaalia miespuolista ihmistä? Oikeasti normaalit miehet osaavat hoitaa lapsia siinä missä normaalit naisetkin.

Vierailija
64/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varautua etukäteen esim. migreenikohtaukseen? Kerrotko vielä millä se on estettävissä niin olet ap tehnyt aikamoisen keksinnön :D:D:D

Vierailija
65/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän kantani nyt selittäisin kun sain moisen pommituksen osakseni. Mutta siis minusta kuuluu yleiseen kohteliaisuuteen, että kun jonkun lapsi tuodaan ensimmäistä kertaa kyläpaikkaan ja tiedossa että että vanhempi tulee lasta tuomaan, niin minusta silloin olisi sopivaa että äitikin olisi hereillä, esittäytyisi ja vaikuttaisi tavalliselta ja mukavalta niin että voisi hyvin mielin lapsensa tähän vielä tuntemattomaan kotiin päästää. Ja kyllä, minusta isät eivät ole yhtä kykeneviä hoitamaan lapsiaan kuin äidit. Monet isät hoidatuttavat lapsensa esim. vanhemmillaan silloin kun hoitovuoro heille osuu. Monet iskät myös antaa lasten syödä mitä sattuu, katsoa TV:stä mitä sattuu ja pukea päälleen mitä sattuu. Suurin osa iseistä on näitä, kyllä vaan. Niin huonoja, että jos olisivat äitejä niin palstamammat uhkaisi tehdä sossuun ilmoituksen. ap

Ensinäkin ihmettelen suuresti, että lapsesi menee yökylään perheeseen, jota et ilmeisesti tunne etukäteen laisinkaan jos äidin olisi pitänyt olla ovella esittäytymässä.

Toisekseen vaikka sinun miehesi on kykenemätön huolehtimaan lapsesta tai ei ole "äidin veroinen" niin se ei tarkoita, että kaikissa perheissä olisi näin. Kaikken miehet eivät ole avuttomia.

Ja kolmanneksi: kiva provo, kirjoitettu täsmälleen samalla tyylillä kuin viikon kahden takainen "lapsen kaverin äiti perui yökyläilyn ja olen loukattu".

Kannattaisi muuttaa kirjoitustyyliä + provon aihepiiriä niin menisi paremmin läpi =)

Vierailija
66/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ei oo,ei onneks kuulu mun tuttavapiiriin

Vierailija
67/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tuon perheen äidin mielestä täysin EVVK. Osoitti suurta välinpitämättömyyttä nukkumalla sillon kun olisi voinut tutustua lapsensa hyvään ystävään ja tämän äitiin.

ap

No sinä ja lapsesi ette olleet tutustumisen arvoisia. Kannattaisiko katsoa peiliin ;)

Vierailija
68/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja montako lasilista olet jo vetänyt?

Vierailija
69/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen en todellakaan ole kirjoittanut mitään lapsen kaverin äiti perui... -viestiä! En ole edes lukenut sitä!!!

ap

Vierailija
70/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ap kannattaisi kaikkea ajatella itseen kohdistuvina loukkauksina, maailma pyörii muualla, kuin sinun napasi ympärillä.

Vierailija
71/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia viimeksi viime kesänä 1 lasillinen.

ap

Vierailija
72/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi vauvaa vienyt hoitoon,mutta että eskari-ikäistä. Itse vuorotyöläisenä suutun aina, kun normiaikaan työtä tekevät pitävät meitä vuorotyöläisiä jotenkin luusereina, kun nukumme päivällä. Yötyö on kuulkaa raskasta, ei siinä pari tuntia unta riitä mihinkään, jos pitää useampi yö tehdä. Murr!!!

Vierailija
73/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kerta se äitikin siellä jolta kysyä tarvittaessa apua. Ja joo,ehkä olis eri asia jos kyse olis vauvoista, mut hei kaksi eskaria:DD

Vierailija
74/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että jonkun mielestä on ok nukkua silloin kun on tiedossa että olisin tullut viemään lastani ensivierailulle heidän kotiinsa. Minusta olisi ollut kohtuullista edes lyhyesti esittäytyä ja osoittaa että lapsemme on tervetullut ja vaihtaa pari sanaa minun kanssani. Ehkä olen sitten vanhanaikainen tai odotan ihmisiltä liikoja.

ap

Vierailija
75/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyl tänään, eikä mikään uusi tuttavuus,eikä lapsi ole vielä eskarissa...

Mutta mulla on ollu migreeni päällä silloin ja ihan on isä ollu alakerrassa lapsia "vahtimassa" Itse en nouse millään ilveellä sängystä, enkä poistu pimeästä huoneesta tälläisenä hetkenä. En vaikka olisi kuinka uusi tuttavuus tulossa kylään.

Se että mulla on migreeni, ei saa mielestäni estää lapseni sosiaalista elämää. Minua se kyllä rajoittaa enemmän kuin tarpeeksi =(

Vaikka turha tätä on ap:lle selittää. Yleensä ihmiset ei tajua, mistä migreenissä on kyse vaikka kuinka selittäisi. Joillain ei vaan kykyä nähdä tilannettä muun kuin itsensä kautta. Ja kaikki pitää aina katsoa oman navan takaa...

Vierailija
76/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko sitten ollut loukkaantunut?

Vierailija
77/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että jonkun mielestä on ok nukkua silloin kun on tiedossa että olisin tullut viemään lastani ensivierailulle heidän kotiinsa. Minusta olisi ollut kohtuullista edes lyhyesti esittäytyä ja osoittaa että lapsemme on tervetullut ja vaihtaa pari sanaa minun kanssani. Ehkä olen sitten vanhanaikainen tai odotan ihmisiltä liikoja.

ap

Eikö oikeasti mieleesi juolahda mahdollisuus, että kyse voisi olla esim. migreenikohtauksesta? Ei kaikkea kannata analysoida puhki...

Vierailija
78/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä siis olet varma, että äiti nyt vaan oli epäkohtelias ja itsekäs, koska oli nukkumassa?! Eli oli täysi mahdottomuus, että äidillä olisi ollut jokin muu syy pötkötellä sängyssä kuin laiskuus/epäsosiaalisuus? Ja olithan tietenkin kärpäsenä katossa katsomassa, että isä oli täysin epäpätevä isäksi... Huoh, mistä näitä itsekkäitä, omaan napaan tuijottelevia, hellanlettas äitejä oikein tulee...?

Vierailija
79/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat vanhemmat kotona ja ISKÄ olisi nukkunut äidin valvoessa lapsia? Olisiko ollut kamalaa?

Siellä oli valvova aikuinen, ihan samahan se on että onko toinen vanhempi kotona vai töissä, tai nukkuen vai hereillä.

Vierailija
80/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua tullaan loukkaamaan vielä paljon, jos pidät loukkauksena tuollaista. Eikö omahyväiseen päähäsi mahdu ajatus, että nukkumiseen oli varmasti joku syy ja se syy vei voiton eskarikaverinäidistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi