Mä en enää jaksa tätä talvea!!! Tuokaa mulle pääskyset!
Lunta lunta lunta lunta ja kylmää ja tiellä huono keli. Tuokaa tänne kissanpissan haju ja pääskyset! Haluan taas herätä henkiin ja nädä krookusten kukkivan. Ei tätä talvea enää jaksa!
Kommentit (10)
Hei, siellä paistaa aurinko ja linnut laulaa:-) Kyllä se tulee vielä...
Mä haluan nähdä että ruoho vihertyy ja koivut saavat hiirenkorvansa! Viekää tämä lumi sinne mistä se on tullutkin...
Lunta lunta lunta lunta ja kylmää ja tiellä huono keli. Tuokaa tänne kissanpissan haju ja pääskyset! Haluan taas herätä henkiin ja nädä krookusten kukkivan. Ei tätä talvea enää jaksa!
Varpusparviahan lentelee useammassakin taloudessa tällä hetkellä. Kelpaisko ne?
Menen pyyhkimään seinästä paperiin, voin sit postittaa ap:lle.
Pääskysiä ei oo vielä näkynyt. Löytyiskö kotikirjastostasi mitään linnunlaulu cd-levyä, jotta pääsisit tunnelmaan.
Meillä olis tuota kissanpissan hajua ihan muillekin jakaa
Maljakossa. ;)
Mutta samat fiilikset oli kuin ap:llakin ennen matkaa...
Minä voisin elää ilman pääskysiä ja kissanpissan hajua, jos joku keksisi itsestään pukeutuvat ja riisuutuvat lapset:) Kevät tule jo, olen aivan kyllästynyt tähän pukemisrumbaan!!!!
mutta vaikutus alkaa valitettavasti parin-kolmen vuoden päästä.
Nooiiin, nyt lähti virtuaalisesti sinne. ota koppi!
Minä voisin elää ilman pääskysiä ja kissanpissan hajua, jos joku keksisi itsestään pukeutuvat ja riisuutuvat lapset:) Kevät tule jo, olen aivan kyllästynyt tähän pukemisrumbaan!!!!
mutta vaikutus alkaa valitettavasti parin-kolmen vuoden päästä. Nooiiin, nyt lähti virtuaalisesti sinne. ota koppi!
Heti helpotti:)))))
Kyllä se tulee vielä...