Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni oli tänään ekaa kertaa eskarikaverinsa luona kylässä. Koko tuon ajan kaverin äiti oli

Vierailija
13.02.2010 |

NUKKUNUT! Perheen iskä oli sitten katsonut lasten perään. Minusta käsittämätöntä. Lapseni ekaa kertaa siellä kyläilee ja äiti vetää unta palloon. Kävin hakemassa ja viemässä lapsen - heillä äiti nukkui ja nukkui vaan. Ei ollut kuulemma saanut sisällä pitää meteliä ettei äippä herää. Juu, olis ollut ihan kiva tuo äiti tavata, mutta toisilla menee päiväunet kaiken edelle näemmä!

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidit saa nukkua? onko se jotenkin kamalaa jos perheen isä vahtii muksuja?

Vierailija
22/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluuloinen, niin ehkä ensi kerran kannattaa tehdä tuttavuutta heidän kanssaan. Itse en kyllä todellakaan veisi ensimmäistä kertaa lastani yksin kylään sellaisten ihmisten luokse joita en tunne. Eli olisit tutustunut etuKÄTEEN!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän lapsia, kun asenteesi miehen osaamiseen on tuollainen. Tiedän myös isiä, jotka hoitavat lapsiaan äitiä enemmän!!!! Ja onhan heitä myös paljon, isyyslomalla. Miten voit yleistää tolleen ???

Taidat olla just sellanen pipo kireellä -mamma, joka on ainoa oikea ihminen lapsensa huoltajaksi ja osaa tehdä kaiken 100% oikein.

Vierailija
24/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän eskarilla käy kavereita kylässä harva se päivä. En todellakaan ala järjestelemään omia menojani/tekemisiäni lapsen kavereiden mukaan. Herranen aika, mä olen jopa käynyt suihkussa sillä aikaa kun lapsella on ollut kaveri käymässä. Sitä lastahan kaverit tulevat tapaamaan, ei mua. Ei eskareita tarvitse vahtia koko ajan! Rittää kun auttaa tarvittaessa.

Vierailija
25/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 3 lapsista oli silloin alle kouluikäisiä ja 1 ekaluokalla.

kunnolla kantamaan vastuuta. Näin se vaan on vaikka nykyaikana yritetään mitä muuta väittää. Kun ottaa ne hirret pois silmistään ja oikeasti katsoo isien toimintaa, niin kyllähän eron äiteihin huomaa kirkkaasti.

MUTTA ihan ok olisi ollut jos isä olisi lapseni perään katsonut, mutta se ei mielestäni siis ollut ok että äiti olisi kotona mutta veteli hirsiä! Jotenkin olisi ollut enemmän ok jos olisi ollut vaikka kaupassa. Olisi voinut ne päiväunet ottaa vaikka kyläilyn jälkeen/ennen. Kyläilystä oli sovittu jo viime viikolla, usempi päivä sitten, joten olisi pitänyt pystyä varautumaan.

ap

Vierailija
26/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä se sulle edes kuuluu, että äiti oli päikkäreillä? Jospa sitä väsytti?

Vierailija
27/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkui silloin kun oli mahdollisuus :) mies kotona ja pari likkaa siinä vahdittavana...kyllä mäkin menisin nukkumaan jos oisi univelkaa!

Vierailija
28/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko sitten ollut loukkaantunut?

Isät saa nukkua päivällä. Me äidit tehdään 10 tunnin yövuoro ja aamulla leipaistaan pullat ja siivotaan ja laitetaan miehelle aamupala ja jumpataan ja hoidetaan lapsia.

Hus kauhea, ei kai äiti koskaan nuku. Kyllä sitä jaksaa samoilla silmillä valvoa 5 yövuora päivällä nukkumatta.

Ihana provo:D

Vierailija
29/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko vakavissas???

Jos on ollut edellisen yön töissä ja mahdollisesti menee seuraavanakin yönä, äitin pitää olla hereillä jotta vaikuttaa TAVALLISELTA JA MUKAVALTA...

Ja hei, se ettei sun miehes osaa tai suostu hoitamaan teidän lapsia, ei se tarkoita että muissa perheissä on yhtä älykääpiötä touhua...

Mitenhän kantani nyt selittäisin kun sain moisen pommituksen osakseni.

Mutta siis minusta kuuluu yleiseen kohteliaisuuteen, että kun jonkun lapsi tuodaan ensimmäistä kertaa kyläpaikkaan ja tiedossa että että vanhempi tulee lasta tuomaan, niin minusta silloin olisi sopivaa että äitikin olisi hereillä, esittäytyisi ja vaikuttaisi tavalliselta ja mukavalta niin että voisi hyvin mielin lapsensa tähän vielä tuntemattomaan kotiin päästää.

Ja kyllä, minusta isät eivät ole yhtä kykeneviä hoitamaan lapsiaan kuin äidit. Monet isät hoidatuttavat lapsensa esim. vanhemmillaan silloin kun hoitovuoro heille osuu. Monet iskät myös antaa lasten syödä mitä sattuu, katsoa TV:stä mitä sattuu ja pukea päälleen mitä sattuu. Suurin osa iseistä on näitä, kyllä vaan. Niin huonoja, että jos olisivat äitejä niin palstamammat uhkaisi tehdä sossuun ilmoituksen.

ap

Vierailija
30/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä ainakin teen kotonani ihan mitä tahansa ja kun lapselle tulee vieraita, olen sitä mieltä, että yksi aikuinen ovella riittää vallan mainiosti. Vaikka olen kiinnostunut lapseni kaverisuhteista, riittää minulle tutustumiseksi esimerkiksi keskustelu puhelimitse vierailusta. Sitten ovella voidaan vaihtaa sananen jos vaihdetaan, mutta sekin on ihan ok, että ovenraosta vain huikataan, että "tulen sitten hakemaan Maijan kahden tunnin kuluttua!". Muutenkin, eskarikaverin vanhemmat olen kyllä tavannut eskarissa jo moneen kertaan ainakin ohimennen. Enkä aio muuttaa tapojani - aivan uskomatonta, että joku saattaa tuollaisesta vetää herneitä nenäänsä! Meille on kaverit tervetulleita, mutta ensisijaisesti tämä on minun kotini ja jos niin harvoina vapaapäivinäni haluan ottaa pienet päiväunet, niin lapsen kaverin vierailu tai hänen vanhempansa neuroottinen suhtautuminen kohteliaaseen käyttäytymiseen ei minua estä.

Vierailija
31/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet voinut jättää lapsesi vieraaseen paikkaan, vieraiden ihmisten luokse jossa äiti vielä nukkuu!!! OMG!

Sehän on suorastaan heitteillejättöä!

Sinunhan olisi tietysti pitänyt kääntyä ovelta pois lapsesi kanssa, kun havaitsit tämän hirvittävän tosiasian...

Mitäs muuten itse teit tämän lapsesi vierailun ajan???

Vierailija
32/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaatinut miestä herättämään äidin. Missään nimessä en olisi jättänyt lasta heitteille miehen silmälläpidon alaiseksi.

Miten ap uskalsit jättää lapsen miehen hoitoon. Toivottavasti joku tekee sinusta ls-ilmoituksen.

Vierailija
33/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkihäiriö tai pelkää sosiaalisia tilanteita..

Vierailija
34/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sitten nukkuukin, kun viet ja haet lasta. Luulisi, että olisi sanonut etukäteen vierailusta sovittaessa, että olen silloin ollut yövuorossa ja nukun tai että mies olisi jotenkin kommentoinut vaimon nukkumista.

Ei ollut oikein kohteliasta. En tiedä muista, mutta minä ainakin haluan tutustua lasten kavereiden vanhempiin.

Vierailija
35/94 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilitä täällä mahd. paljon, ettei tarvitse kylillä oikeasti ääneen sanoa, mitä ajattelet.

Voi nimittäin olla, ettei lastasi juuri kutsuta kyläilemään, jos vaatimuksesi "palvelun" tasosta paljastuu kavereiden vanhemmille.

Meilläkin on samantyyppinen tapaus pojan kaveripiirissä. Lapsi on kyllä tervetullut, koska on niin suloinen, mutta äitiä välttelen kaikin mahdollisin tavoin. Samantyyppinen noita kuin ap.

Vierailija
36/94 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n ajatukset vähän hölmöjä. Meillä kyllä mies suoriutuu samoista asioista kuin minäkin. Sopii kyläilyjä eskarikavereiden isien ja jopa äitien kanssa josminä en ole paikalla. Enkä näe mitään ongelmaa tässä. Ite en ole aina ollut paikalla kun kavereita on ollut kylässä mutta eipä se mitään luotan kyllä että mies hoitaa. Niin luottaa mieskin etä minä hoidan. Ihme juttu että kaikki miehet on ap:n mielestä noin kädettömiä:)

Vierailija
37/94 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä olen aina halunnut tavata lasten vanhemmat. Ei tulisi itselle mieleen vetää hirsiä, kun lapsen kaveri tulee ekaa kertaa kylään.

Vierailija
38/94 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä oli 5v synttärit syksyllä eräänä lauantaina iltapäivällä. Paria tuntia ennen synttäreiden alkua töistä soitettiin ja sanottiin "Reijan" olevan kipeä, eikä ketään oltu saatu iltavuoroon töihin (tiesivät, että meillä juhlitaan synttäreitä). Lupasin lähteä töihin.

Otin vieraat vastaan, katoin pöydän ja ehdin reilun tunnin verran katsella tyttöjen leikkejä. Isä jäi hoitamaan lapsia sen jälkeen vajaaksi tunniksi, ja oli paikalla kun vanhemmat hakivat lapset. Ilmeisesti olemme nyt sitten aivan outoja, kun minä en enää ollut paikalla (ja tytöt varmaan osasivat kertoa kotona, että lähdin töihin, kun sen omille lapsilleni ilmoitin ovesta lähtiessäni).

Meillä kyllä isä hoitaa, valvoo ja komentaa lapsia sataprosenttisesti siinä missä minäkin äitinä... Voisin vallan hyvin mielin heittää vaikka henkeni, kyllä mun mies lapsensa saisi hoidettua ja kasvatettua sekä taattua heille turvallisen lapsuuden.

Vierailija
39/94 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, että saattaa harmittaa tuollaineen ettei edes tulla tervehtimään. Olla edes sen verran uteliaita, että minkalainen äiti sillä meidän lapsen kaverilla on. Sen jälkeen voi ottaa ihan hyvn ne päikkärit, jos isä katsoo vähän lapsien perään.

Tosin meidän eskarilainen leikkii kavereidensa kanssa ihan keskenään ulkona, eikä heitä kukaan vahdi.

Kuitenkin ihmetyttää ettei ole kiinnostusta nähdä lapsensa kaverin äitiä.

Vierailija
40/94 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinun kannattaa nyt katsoa peiliin ja opetella vallitsevat yhteiskunnan säännöt - on todella moukkamaista kysellä tuntemattomien olinpaikkaa.

Sinun kannattaa nyt tehdä itsesi kanssa töitä, hyvin äkkiä muuten saat omituisen maineen eikä kukaan kutsu lastasi kyläilemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan