Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennemmin 20 alatiesynnytystä peräkkäin, kun yhtäkään vessakäyntiä alatiesynnytyksen jälkeen!!

Vierailija
13.02.2010 |

On meinaan sen verran kivuliasta touhua - varautukaa siihen te, jotka ensimmäistä kertaa raskaana.

Mistä tähän helpotusta?? Auttaako esim. Levolac tmv.? HELP!

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sua ei sitte vissii supistukset sattunu. Meinaa mä voisin paskantaa viikon putkeen alatiesynnytyksen jälkeen jos ei tarviis niitä helvetillisiä kipuja kestää.

Vierailija
42/52 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö pelotella muita turhaan?

t:6 alatiesynnytstä, enkä tunnista ongelmaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelotti enemmän kuin ehkä olis käyny kipeetä.

Vierailija
44/52 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtutulehduksen takia, se oli varmaan mun pelastus, koska vatsankanssa aina paljon toimintaongelmia. Tosi toise synnytyksen jälkeen en joutunu kuurille, eukä silti mitään ongelmaa ollu.. Vaikka pelottikin..

Vierailija
45/52 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tämä oli jo kolmas synnytys - ja joka kerta sama ongelma; vessakäynnit joitakin viikkoja synnytyksen jälkeen ovat kivuliaampia kuin itse ponnistaminen synnytyksessä, musta tuntuu siltä kuin se synnytyksen ponnistuvaihe vain jatkuisi jatkumistaan seuraavat viikot synnytyksestä! Tää on ihan karmeeta.

Onnellinen sinä, joka 6 synnyttänyt, etkä tunnista ongelmaa.

Ap.

Vierailija
46/52 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sua ei sitte vissii supistukset sattunu. Meinaa mä voisin paskantaa viikon putkeen alatiesynnytyksen jälkeen jos ei tarviis niitä helvetillisiä kipuja kestää.

Kyllä mua synnyttäminen sattui, mutta tää sattuu enemmän.

Ap.

Vierailija
47/52 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän näistä asioista juuri puhuta, monelle tulevat yllätyksenä sitten synnytyksen jälkeen.

Tai ainakaan tule ajatelleeksi tuollaisia.

Vierailija
48/52 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luumujen syönnin jotta paska huilaa synnytyksen jälkeenkin. Heti synnytyksen jälkeen sitten luumumehua ja lakua yms. jotta pysyy notkiana :)

Vierailija
49/52 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai kumpi sattuu enemmän? Pissalla vai paskalla käynti?

Vierailija
50/52 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin, jos kipeä eppari. Hyvä, että ap otti tän puheeksi. Varmasti monelle iso ongelma. Ja luumut ym kevyet keinot ei isoja pulmia ratkaise.

Vierailija
51/52 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yrittänyt miettiä, että onko mulla tulehdusta, mutta ei se ehkä niin paljoa kirvele? Vaikea sanoa :-/.. kaikki sattuu. Eikä mulle tehty synnytyksessä epparia, joitakin pieniä nirhaumia vaan tuli, ei tikkejä tms. alapäässä.

t. Ap. *joka kyllä hakee ne kunnon laksatiivit heti maanantaina*

Vierailija
52/52 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis synnytyksen jälkeen, tosiaan ei kannata pelotella turhaan toisia, tämä on yksilöllistä. Itse en tiedä ketään kuka olis tälläisestä kärsinyt. Toki itse syön paljon kuituja eikä muutenkaan vatsa ikinä kovalla.