Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpaa mieheni rakastaa, minua vai rakastajatartaan?

Vierailija
12.02.2010 |

Ollaan oltu yhdessä 5 vuotta ja yhteistä omaisuutta on. Ei lapsia. Eilen jäi kiinni, että on pitänyt yhtä toisen naisen kanssa yli vuoden. Ei ole ollut kuitenkaan aikeissa jättää minua, muttei kakkostaankaan.

Väittää rakastavansa minua. Uskonko? Kumpaa todella rakastaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä 5 vuotta ja yhteistä omaisuutta on. Ei lapsia. Eilen jäi kiinni, että on pitänyt yhtä toisen naisen kanssa yli vuoden. Ei ole ollut kuitenkaan aikeissa jättää minua, muttei kakkostaankaan. Väittää rakastavansa minua. Uskonko? Kumpaa todella rakastaa?

Vierailija
22/25 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni pitkään jatkunutta pettämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehen käytös ei ole ollut kovinkaan rakastsavaa ap:tä kohtaan... Sitäpaitsi ap, kenenkään muun ihmisen varaan ei voi elämäänsä rakentaa, ihan itse sinä olet se, joka sen rakentaa ja joka sitä ylläpitää.

Miksi haluaisit olla enää miehen kanssa, joka hyvin todennäköisesti tulee vielä pettämään sinua uudestaan, sehän kävi helposti nytkin.

Vierailija
24/25 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä miehessä on niin ihmeellistä, että haluat vielä katsella sitä? Mitä sitten, jos viiden vuoden päästä mies ilmoittaa, että haluaa sittenkin sen taiteilijanaikkosen, ja olet tuhlannut 10 v elämästäsi?

sitä, että tutut tavat(huonot) muuttuvat ja jos ei vaikka enää ikinä tule toista miestä..Vaikkei oikeasti ole nyt MIEHEN kanssa, vaan feikin.

Vierailija
25/25 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtänee itsekin, että suhde 10 vuotta nuorempaan ylitunteelliseen taiteilijanaiseen ei ole välttämättä varmin mahdollinen. Että terkkuja vaan sulle kakkonen, jos satut lukemaan. ap

Mitähän miehesi on sinusta taiteilijanaiselle puhunut?!