Kumpaa mieheni rakastaa, minua vai rakastajatartaan?
Ollaan oltu yhdessä 5 vuotta ja yhteistä omaisuutta on. Ei lapsia. Eilen jäi kiinni, että on pitänyt yhtä toisen naisen kanssa yli vuoden. Ei ole ollut kuitenkaan aikeissa jättää minua, muttei kakkostaankaan.
Väittää rakastavansa minua. Uskonko? Kumpaa todella rakastaa?
Kommentit (25)
Tuskin rakastaa kumpaakaan todella. Itsekeskeinen tyyppi kun haluaa molemmat. Jätä se.
En tosiaankaan jatkaisi suhdetta, kun lapsia ei ole.
Pitkän keskustelun ja ristikuulustelun jälkeen myönsi olevansa rakastunut kakkoseen, mutta ei kuulemma missään nimessä _rakasta_ tätä.
Rakastumisiahan tulee ja menee, mutta rakkaus vaatii jotain muuta. En kyllä silti tiedä mitä tuleman pitää. Omalta elämältäni tuntuu pohja romahtaneen. Meillä on ollut aina myrskyisä suhde ja paljon riitoja, mutta kummallakin on aina ollut halu selvittää ne ja löytää kompromisseja. Aina eiliseen saakka. Nyt on uusi tilanne edessä... :/
ap
Sori vaan, mutta kuulostaa sellaiselta hölyn pölyltä, jota miehet viljelee kiinni jäädessään - "sua mä rakastan, sä olet mun elämän nainen", muttei kuitenkaan aiota luopua kummastakaan.
Minun mieheni pyöritti aikoinaan useampia naisia yhtä aikaa, ennen kuin rakastui, ja silloin hän heivasi kaikki muut paitsi sen, johon rakastui. Hän sanoi, että jo se rakastumisen tunne oli riittävän voimakas, eikä hän halunnut tehdä mitään, eikä ottaa edes riskiä että tekisi jotain, mikä loukkaisi sellaista ihmistä, johon hän on rakastunut. Rakastaminenhan on toki eri asia, mutta kyllä minun korviini kuulostaa todella omituiselta, että voi rakastaa jotakuta, ja kuitenkin tietoisesti tehdä jotakin, jonka tietää loukkaavan sitä, jota rakastaa.
jos teot loukkaavat? Itse olen aina pitänyt tekoja tärkeimpinä, kuin sanoja. Jos olette sopineet, että teillä ollaan uskollisia, niin miehesi on toiminut täysin vastoin sopimustanne. Ihan sama mitä tuo jorisee rakastamisesta/rakastu misesta, jos haluaa pitää toisen naisen, eikä se sinulle sovi.
Pitkän keskustelun ja ristikuulustelun jälkeen myönsi olevansa rakastunut kakkoseen, mutta ei kuulemma missään nimessä _rakasta_ tätä. Rakastumisiahan tulee ja menee, mutta rakkaus vaatii jotain muuta. En kyllä silti tiedä mitä tuleman pitää. Omalta elämältäni tuntuu pohja romahtaneen. Meillä on ollut aina myrskyisä suhde ja paljon riitoja, mutta kummallakin on aina ollut halu selvittää ne ja löytää kompromisseja. Aina eiliseen saakka. Nyt on uusi tilanne edessä... :/ ap
Lohduttaisi paljon enemmän, jos saisit elää parisuhteessa, missä toinen on luottamuksesi arvoinen, vai??!
Jätä se sika - ansaitset parempaa!
"Luulen, että rakastaa molempia" Ei rakkautta ole toisen loukkaaminen ja sitähän ap.n miehenkuvatus tekee, kertoo ap.lle että jatkaa huoraamista, vaikka se satuttaa ap.ta. Paskanjauhamista väittää tuollaista rakastamiseksi.
Eikös se ole se ja sama kumpaa tuo "rakastaa", sinua hän kohtelee väärin, sanoi mitä hyvänsä. Sinun täytyy ratkaista, pystytkö elämään ihmisen kanssa, jonka selkäranka on spagettia ja keitettyä sellaista! Oletko sinä ansainnut tuollaisen surun, mitä mies sinulle tuottaa ja haluatko sinä elää toisena naisena.
Ymmärtänee itsekin, että suhde 10 vuotta nuorempaan ylitunteelliseen taiteilijanaiseen ei ole välttämättä varmin mahdollinen.
Että terkkuja vaan sulle kakkonen, jos satut lukemaan.
ap
Sinua, jonka kanssa on sitoutunut elämään yhdessä vai naista, jolle on jauhanut paskaa, kuinka teillä menee huonosti, sinä et anna tms. lässytilää soopaa, jotta tämä nainen jatkaa miehesi kanssa?
että mies rakasti vaimoaan, mutta oli myös kovin ihastuntu minuun, ei kuitenkaan varmastikaan rakastanut.
Suhteemme jatkui yli vuoden, kunnes minä löysin uuden rakkauden.
Nyt olen onnellinen ettei mies jättänyt vaimoaan ja ottanut minua, järjellä ajateltuna ei hän olisi ollut uskollinen minuakaan kohtaan.
Ollaan oltu yhdessä 5 vuotta ja yhteistä omaisuutta on. Ei lapsia. Eilen jäi kiinni, että on pitänyt yhtä toisen naisen kanssa yli vuoden. Ei ole ollut kuitenkaan aikeissa jättää minua, muttei kakkostaankaan. Väittää rakastavansa minua. Uskonko? Kumpaa todella rakastaa?
Usko, mitä haluat, sinähän tuon possukan kanssa vietät elämäsi ainutlaatuisia hetkiä. Minä en pitäisi tuollaista rakkautena, varsinkin kun se on noin pitkään jatkunut.
parempi on erota. MItä jos toinen nainen tulee raskaaksi miehellesi?
Ymmärtänee itsekin, että suhde 10 vuotta nuorempaan ylitunteelliseen taiteilijanaiseen ei ole välttämättä varmin mahdollinen. Että terkkuja vaan sulle kakkonen, jos satut lukemaan. ap
ymmärrys iski, kun jäi pettämisestä kiinni. Kiva, että on tuollainen "varma" joka uskoo, kun mies sanoo, että rakastaa enemmän, muuten vain petti vuoden, ihan vähän vain...
Kyllä sinun AP pitäisi nyt miettiä sitä, saako sinua kohdella noin, ei sitä, kumpaa mies rakastaa...
Kaikkea hyvää.
Rehellisyys, kunnioitus rakkautta.
Ollaan oltu yhdessä 5 vuotta ja yhteistä omaisuutta on. Ei lapsia. Eilen jäi kiinni, että on pitänyt yhtä toisen naisen kanssa yli vuoden. Ei ole ollut kuitenkaan aikeissa jättää minua, muttei kakkostaankaan. Väittää rakastavansa minua. Uskonko? Kumpaa todella rakastaa?
Usko, mitä haluat, sinähän tuon possukan kanssa vietät elämäsi ainutlaatuisia hetkiä. Minä en pitäisi tuollaista rakkautena, varsinkin kun se on noin pitkään jatkunut.
siinä miehessä on niin ihmeellistä, että haluat vielä katsella sitä? Mitä sitten, jos viiden vuoden päästä mies ilmoittaa, että haluaa sittenkin sen taiteilijanaikkosen, ja olet tuhlannut 10 v elämästäsi?
Ei oleminkään arvoinen ,en olisi tollaisen miehen kanssa päivääkään, Tiedän mistä puhun ,kyllä sen oikean rakkauden tuntee ,oltu yhdessä 43 vuotta .puhun asiasta.
Älä usko moisia löpinöitä.