Toivottavasti minusta ei tule ikinä tämmöistä :
Naapurin pariskunta (n. 50-60v) on lähdössä kauppaan, mies laittoi taas sellaiset oranssit keilat tai tötsät talonsa eteen ettei kukaan vaan pysäköi siihen heidän poissaollessaan... Suuret on huolenaiheet.
Kommentit (5)
tuosta talonsa edestä, että olen monesti miettinyt että nakkaan niiden pihalle ne keilat. Joskus pimeänturvin sen teen ;)
kun ihmiset ovat näin äärettömän ilkeitä, kateellisia ja röyhkeitä kuin ap ja nro 2...
Voi teitä parkoja, mahtaa olla paha olla kun pitää mennä tötsiä potkimaan. Otan osaa.
Kukas siihen nyt ajaisi? Vai varaako he kaikille pysäköijille vapaan paikan itselleen? Siinä tapauksessa mä ihan piruuttani ajaisin autoni just siihen.
Ei noita oransseja, reiteen ulottuvia keiloja voi olla näkemättä! :) Me asumme tämän tien päässä ja heidän talonsa ja katu näkyy suoraan olkkarin ikkunoista, eli siksikin nuo hillittömät, oranssit pötkäleet paistaa silmään.
Toisekseen, olemme asuneet tässä pian 3 vuotta ja he laittavat keilansa joka ikinen päivä kun poistuvat talostaan.
Itse ajattelisin niin, että ilmankos on sotia, kun ihmiset on niin itsekkäitä ja omistelevia, etteivät voi "lainata" edes talonsa edessä olevaa julkista tilaa jollekin sitä tarvitsevalle. Sitäpaitsi jos ne keilat nakkaisin niiden pihalle, niin ne saisivat varmasti oikeasti vähintään hirveän hepuli-ripulin tai sydänkohtauksen, eli en taida vanhoja viitsiä ruveta kiusaamaan, vaikka nyppiikin.
sitten seuraat salaaa ukon ilmettä kun tulee takas...