Stockan hullut päivät
Kommentit (26)
ja syksyisin viikolla 41? Tänä vuonnahan viikko 14 on pääsiäisen jälkeen, miksi eivät olisi silloin?
Viikko 15 kuulostaa hyvältä ja todennäköiseltä, kun ei sitä mainoslehtistäkään oletullut kanta-asiakkaille.
Mutta mites kun kaupan lakko uhkaa 16.4.?
Hullut päivät siis ensi viikolla (viikko 15). Tässä on finnairin lentotarjoukset:
http://www.finnair.fi/finnaircom/wps/portal/Testing/CurrentIssues/Curre…
Eipä erikoista, melkein pelkkää Eurooppaa
Kyllä on taas väki viisasta ja yksikään ei ole Stockalla töissä...
olen kuullut että olisivat 28-31.3
En usko,että on sunnuntaista keskiviikkoon.
Yleensä ovat keskiviikosta launataihin,ehkä uuden lain takia sunnuntaihin.
Veikkaan,että ovat tänä keväänä 7.-11.4.eli viikolla 14,niikuin yleensä.
Miksei hullut päivät voi olla viikolla 14 niin kuin aina ennenkin? Eihän viikolla 14 keskiviikosta lauantaihin ole yhtään pyhäpäivää, pääsiäinenhän on jo ollut ja mennyt.
ja se vaikuttaa HP:n esivalmisteluihin. Ne "haamut" ei siis oikeasti tuo niitä tavararoita sinne :)
Miksei hullut päivät voi olla viikolla 14 niin kuin aina ennenkin? Eihän viikolla 14 keskiviikosta lauantaihin ole yhtään pyhäpäivää, pääsiäinenhän on jo ollut ja mennyt.
Viikko 15 kuulostaa hyvältä ja todennäköiseltä, kun ei sitä mainoslehtistäkään oletullut kanta-asiakkaille.
Mutta mites kun kaupan lakko uhkaa 16.4.?
että kauppa siitä kärsii ja suostuisivat myyjien vaatimuksiin. Vai pitäisikö myyjien siirtää lakkoaan seuraavaan viikkoon hullujen päivien takia?
sunnuntaina nimittäin auki (perjantai pyhä).
Menisi yksi myyntipäivä tuon perjantain takia. Eikä sunnuntai sitä paikkaa vaikka olisi kuin auki.
Olen itse siellä myymässä silloin. Su tosiaan auki.
Haku töihin Hulluille Päiville päättyy 28.3., aika nopeasti meinaavat sitten rekrytoida porukka jos HP alkaa jo 31.3.
Onko tietoa vaikuttaako tuo kaupan alan lakko miten Stockmanniin ja hulluihin päiviin? Varmaan kuitenkin ihan normaalisti auki ym?
Onko tietoa vaikuttaako tuo kaupan alan lakko miten Stockmanniin ja hulluihin päiviin? Varmaan kuitenkin ihan normaalisti auki ym?
Tarkoitus ehkä olikin, että siirtyvätkö hullut päivät lakon takia, eikä toisin päin...
Pääsiäisen vuoksi myöhemmin eli viikolla 15, ke 14. - su 18.4.2010.