Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä peniksen koko merkitsee

Vierailija
12.02.2010 |

Teille? , minusta pienikin penis tuntuu yhtä hyvältä riipuu vain sen käyttäjästä ja käyttötyylistä esim. anaaliseksissä jopa isompaa paremmalta.

Kommentit (190)

Vierailija
1/190 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/190 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kompensoida rinnattomuutta muilla konstein. Ja jos puhutaan ihan perusmiehestä eikä otetaan huomioon lesboja tai teineistä tykkääviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/190 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso (liian pitkä siis) sattuu ja toisekseen klitoris jää ihan liian vähälle huomiolle siinä itse yhdynnässä, jos kalu ei mahu ees kunnolla sisään... Juu, testattu on, ei tarvi olla iso.

Joskus muistan olleeni sitä mieltä, että ei se pieni nyt huono oo.... Ja sit mä tapasin kundin, jonka yhtymistä mä en ihan rehellisesti sanottuna edes huomannut... Oli se vaan niin helkkarin pieni. Enkä minä ollut edes synnyttänyt ainuttakaan tenavaa vielä. Teki oikeesti mieli kysyä, että laitiksää sen muka sinne jo ja oman ilmeeni olisin ehkä halunnut nähdä kärpäsenä katossa, kun hölmistyin sanattomaksi... :P Oli eka ja vika kerta sen kaa sängyssä. (En mä tosin sille sanonut miksi...)

Vierailija
4/190 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso, mutta osuu takaapäin pohjaan. Ei se paksu ole, mutta ihan sopiva kyllä.

Olen liian isoon törmännyt, yhdellä exällä oli. Seksi ei ollut erityistä, lähinnä sattui.

Vierailija
5/190 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen kanssa seksi on ollut hyvää. yleensä se on johtunut siitä, että parisuhde muutenkin on ollut toimiva. siinä vaiheessa, kun parisuhde on mennyt karille on seksikin alkanut tuntua huonolta. koskaan en ole ajatellut sen johtuvan vehkeen koosta.

nykyisellä miehelläni on iso. sekä keskimääräistä pitempi - huomattavasti - että paksumpi. suuseksissä se on haitta, sitä olen joutunut ihan opettelemalla opettelemaan, jotta se onnistuisi ja sittenkään ei mieheni saa liikahtaa yhtään, ettei tule yökkäysreaktiota. peppuseksissä se tarkoittaa hurjanjärkyttävänsuunnattoman paljon liukkaria. muuten se on mielestäni ihan täydellinen. jopa kaunis, vaikka yleisesti ottaen pidänkin penistä melko naurettavan näköisenä kapistuksena. :D

Vierailija
6/190 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 60 senttiä pitkä penis. Sattuu hieman jossain asennoissa. Mutta ihan mehevä kuitenkin, etukaviot ottavat välillä selkään kun mieheni oikein innostuu.

Vierailija
7/190 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on treenannut lantionpohjalihakset kuntoon. Takana 4 alatiesynnytystä, ja ensimmäisen lapsen jälkeen aloin käyttämään geishakuulia säännöllisesti. Joten seksi toimii loistavasti edelleenkin ja orgasmit herkässä.

Vierailija
8/190 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässkin asiassa, eli ei mitään merkitystä...

eivät ole tavanneet luonnossa sellaista oman pikkurillinsä kokoista Miestä, STONDIKSESSA!!!!... ei sellaisen tavattuaan enää voi kukaan -mielestäni- sanoa ettei koolla olisi väliä. Eihän sellaista voi ottaa nauramatta/itkemättä suuhunkaan.

Vierailija
9/190 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on jo estettisesti kiihottavampaa kun miehellä on iso. Pieni on tässä tapauksessa anteeks nyt vaan, mutta rumaa.

Mulla meni aina fiilikset osin kun pistin käden miehen housuihin ja tunsin että sillä on pieni, ja sitten vielä kun näki sen, kiitos ei!

Vierailija
10/190 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy, jos et saa isoa mieheltäsi. Nautinto alkaa vasta 20cm jälkeen.

Vierailija
11/190 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten vaikea verrata. Olleet kai keskikokoisia. Mutta ihan oikeastiko te niiden pituutta mittailette? Aviomiehellä on vissiin

keskikokoa isompi. Suuhun ei mahdu, peppuun en edes halua

ja neljän lapsen synnytyksen jälkeen niin paha laskeumavaiva, että yhdyntä on mennyt kotoisaksi lähetyssaarnaajaksi ettei tartte kivusta itkeä. Onneksi apu odottaa leikkauksen merkeissä ensi viikolla.

Vierailija
12/190 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei saa olla pieni. Ei tartte olla mikään hevosen kyrpä mutta kyllä pitää kokoa olla. Munan pitää tuntua pillussa kunnolla, ei mitää sellasta että etsitään nyt se klitoris että susta tuntuu hyvältä ja sitten mä tässä vähän liikun että tiedät että ainakin yritän ja olen sisällä.

Hyi!

Vierailija
13/190 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-18cm on paras kokoluokka.

Vierailija
14/190 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes oman ukon jonka kanssa olen ollut 11 vuotta. Mutta iso sillä on, sen tiedän. Tiedän eron pienen ja ison välillä ja kyllä se iso vaan tekee paljon enemmän gutaa. Niin ja onhan siinä tosiaan se estettinenkin puoli mukana. Ei oo hirveesti ole pikkumunassa kattelemista. Muistan kun oli vielä sinkku ja ekaa kertaa jonkun kanssa, pistin käden sen housuihin ja jos se oli pieni ja onneton, niin kyllä siinä vähän fiiliksetkin meni. Joo, ja jäi myös ekaks ja vikaks kerraksi!

Vierailija
15/190 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T; 11cm mies

Vierailija
16/190 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes oman ukon jonka kanssa olen ollut 11 vuotta. Mutta iso sillä on, sen tiedän. Tiedän eron pienen ja ison välillä ja kyllä se iso vaan tekee paljon enemmän gutaa. Niin ja onhan siinä tosiaan se estettinenkin puoli mukana. Ei oo hirveesti ole pikkumunassa kattelemista. Muistan kun oli vielä sinkku ja ekaa kertaa jonkun kanssa, pistin käden sen housuihin ja jos se oli pieni ja onneton, niin kyllä siinä vähän fiiliksetkin meni. Joo, ja jäi myös ekaks ja vikaks kerraksi!

voit käyttää kättä mittana. Nyrkki on yleensä noin 10 cm.

Vierailija
17/190 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen emätin on 9-14cm syvä.

Vierailija
18/190 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Peniksen koolla ei ole merkitystä minulle, käyttäjällä on."

Oletteko ajatelleet kumpi se sitä penistä sitten oikeastaan käyttää? Vai onko nainen vain "Nussittavana" ja mies "Nussii"

Vierailija
19/190 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 sormea yhtäaikaa niin aika paksuhan se kalu saa silloin olla jos samaan pyrkii. Pitkä on visuaalisesti näyttävä, mutta keskimäärin naisen syvyys on 10 cm, toki venyy, joten isoille naisille isoa, muille riittää sopiva:-)

Vierailija
20/190 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 15.5cm pitkä ja ympärys on 11.5cm.

Mitä mieltä ootte naiset?

Täällä puhutaan siitä pienestä ja isosta, niin mikä on pituudeltaan ja paksuudeltaan se pieni?

Ja penishän mitataan täydessä erektiossa mitta häpyluuhun painettuna.

Mutta tähän asti tää peli on kelvannu kaikille hyvin...