martina&esko, aloitus no:10 000
en ollut koskaan katsonut tuota Martina&Esko -ohjelmaa. täältä palstalta lähinnä lukenut että mitä siinä on ollut ja kuinka idiootteja ihmisiä ovat, Martina ja Esko.
siitä tatuointi-fiaaskosta lähtien olin pitänyt Martinaa aivan ääliönä (siis se Mis on mylly, siel on tie -tatska).
eilen sitten vahingossa ekakertaa katsoin tota sarjaa.
nehän on tosi symppiksiä tyyppejä! siis mitä ihmettä?! ajattelin katsoa ensi viikollakin..
Kommentit (7)
Niin kuin Martina itse sanoi että todellinen minä ei lue lehdissä tms. ja tottahan se on. Martina on ihan erilainen kun lehdistä luettuna. pidän hänestä, myös Eskosta!
kuin ne edeltävät... ei ollu kiroilua eikä riitelyä vissiin ollenkaan. Tässä jaksossa keskityttiin enemmän vauvantuloon.
lehdistä saanut huonon kuvan mutta ohjelma muuttanut käsityksen.
Ihania tyyppejä ja taas sai nauraa ohjelmaa katsoessa (siis nauraa hyvällä tavalla)
Oma vauva syntynyt 1vko ennen heidän vauvaansa joten helppo samaistua fiiliksiin.
minulle ainakin välittyy kuva kahdesta ihmisestä, jotka aidosti rakastavat toisiaan. Mielettömän hyviä tyyppejä!! Oman hauskuutensa luo juurikin riidat ja kiroilu, joita jo joku ketjussa paheksui... En tiedä kovinkaan montaa suomalaisperhettä, jossa EI riideltäisi tai kiroiltaisi toisinaan. Ei kaikkia tarvi yrittää ahtaa samaan ahtaaseen muottiin. Mikään sarjassa esiintullut asia ei mielestäni anna kenellekään oikeutta arvostella heitä vanhempina saatika poistaa heiltä oikeutta hankkia lapsi!!! Aitoja ja temperamenttisia ihmisiä, ja MUN mielestä hyviä tyyppejä! Ja en nyt kaipaa mitään syvää analyysia siitä mikä on aitoa... JOO Martinalla on silikonit yms yms MITÄ SITTEN??? Me like!
tykkään myös! Sopivat niin hyvin yhteen ja varsinkin Esko on minusta tosi hauska veikko. Onhan ne pinnallisia hömelöitä, mutta varsin hupaisia sellaisia. Ja liikuttavan innoissaan vauvasta.
mieskin jopa haluaa katsoa ohjemlaa. Kyllähän se martina kiukuttelee, mutta luulen että jokainen joskus.. Joo, näyttävät ainakin aidosti rakastuineilta, ja ovat aika hauskojakin. Minäkin pidän! Ihan eri käsityksen saanut näistäkin ihmisistä! Tosin kaikki asiat eivät ole minun arvomaailmani kanssa yksiin, mutta ei tarvii ollakkaan!
kivan oloisia ihmisiä, joille vauva on selvästi tärkeä! Esko on ihana kun se on niin täysillä kaikessa mukana ja tukee.