Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävyyden viileneminen

Vierailija
11.02.2010 |

Minua on harmittanut suunnattomasti läheisen ystäväni etääntyminen. Tuin häntä paljon hänen lapsettomuutensa aikana ja kun hänen pienen vauvansa kanssa oli hankaluuksia. Hän olettaa minun olevan koko ajan saatavilla silloin kun tarvitsee, mutta hän puolestaan on ollut tukenani vain vähän mm. vaikean raskauteni aikana. Aiemmin olimme pariskuntina paljon yhteyksissä, nyt enää harvoin. Kun heistä tuli perhe, ovat tainneet löytää parempaa seuraa toisista vauvan saaneista pariskunnista. Välillä ikävä kyllä koen, että minua on käytetty hyväksi ja mitään todellista ystävyyttä ei ole. :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on erilaisia ihmisiä. Toiset pitävät aina yhteyttä vaikka olisi mikä elämäntilanne ja toiset pitävät yhteyttä vain siihen asti kunnes löytävät puolison ja tekevät lapsen. Eli eivät halua olla yksin.

Yksi entinen ystävä kerran sanoikin että kaverithan on tosi tärkeitä koska jos tulee ero niin silloin ei tarvitse olla yksin. Tämä tyyppi todellakin tarkoitti sitä. Kun hän löysi puolison jonka kanssa tulevaisuus näytti varmalta, lopetti hän yhteydenpidon kokonaan. Tällaisia ihania ihmisiä on maailma pullollaan. Onneksi on sentään muutamia järkeviäkin ihmisiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme