Saako humalassa lähettää toisille naisille seksisävytteisiä
tekstareita? Jos on siis naimisissa, onko hyväksyttävää lähettää naisille viestejä, missä puhutaan seksistä, naisen päällä olevista alusvaatteista yms.? Mieheni on näin tehnyt ja hänen mielestään asian korjaa hänen humalansa!
Olen niin pettynyt ja vihainen, että tekisi mieli lyödä tuota idioottia! Oli sitten humalassa tai kamoissa tai selvinpäin, mutta minun mielestäni tuo ei ole hyväksyttyä. Tällä hetkellä tunteeni ovat sellaiset etten tiedä miten pystyn enää ikinä tuohon mieheen luottamaan..Tekisi mieli vain lähteä kiitämään..
Mitä mieltä te olette?
Kommentit (13)
En tiedä mitä vastaavassa tilanteessa tekisin. Oma mieheni ei ainakaan ole jäänyt kiinni tuollaisesta, mutta mistä sitä koskaan tietää..
ei tollasta voi todellakaan laittaa kännin piikkiin, ei ikinä
miksi pitäisi tuollaista tehdä edes kännissä? ei mee läpi, ei...
koska kännissä on estoton, silloin panettaa ja selvinpäin ei kuitenkaan tekisi mitään.
en hyväksyisi. Minä en tee niin, eikä saa tehdä mieskään.
Olen vaatinut eräässä verrattavassa tilanteessa miestä laittamaan naiselle viestin jossa kertoo ettei enää tahdo olla tekemisissä. Niin, että olen itse tämän viestin nähnyt.
itseään voi kontrolloida sitä, tuleeko känniin.
Ei ole mikään tekosyy. Itsehän se ne kaljat kumosi ja varmasti tietää, mitä humala tarkoittaa, aikuinen mies.
Kai sentään omalle vaimolle saa lähetellä seksisävytteisiä viestejä?
Ei känni ole mikään oikeutus käyttäytyä miten sattuu. Jos on kännissä holtiton, niin silloin pitää juoda vähemmän.
Olo on kyllä ihan paskana. Mikä ihme edes ajaa miehen tekemään mitään tuollaista?
Ei ole ainakaan kiinni siitä ettei saisi seksiä kotona. Seksiä on meillä ollut koko liiton ajan vähintään sen 5 kertaa viikossa. Olemme kokeilleet kaikkea ja tykkäämme seksistä molemmat. Mulle tuollainen seksiviestittely on kuitenkin viesti siitä, että on kiinnostusta tätä naista kohtaan ja varmaan menisi panemaan sitä, jos vain pääsisi.
Vituttaa niin perkeleesti..
ap
Täällä niin päin että itse olen tuota joskus tehnyt ja aamulla en edes muistanut. Olen jopa pussaillut muita miehiä kännissä ja ties mitä. Osan kohdalla muisti valikoi niin etten edes muistanut ja miehellekin laitoin viestiä miten ahdistaa kun yksi mies lähenteli jatkuvasti.. Tuon tapauksen jälkeen sovittiinkin etten ilman miestä juo julkisilla paikoilla tai muiden miesten seurassa. Halut kun kasvaa siihen luokkaan että mikä vaan kolmijalkainen kelpaisi..
Ja seksiä tosiaan sai kotona liki joka päivä mutta ne halut vaan räjähtää pienessäkin sievässä..
Olet ihan syystä vihainen. Olen ollut vastaavassa tilanteessa, minkä vuoksi suhteessa on edelleen ajoittain luottamusongelmia.
Miehen mielestä asiassa ei ollut mitään "pahaa", ja meidän tapauksessamme vaikka viestittely tapahtuikin selvin päin.
Koita saada mies ymmärtämään miten paljon on sinua loukannut tuolla toiminnalla. Itse pakkasin äijän kamat parvekkeelle... aika monta iltaa ja yötä tuota asiaa vatvottiin ja edellytin tietysti yhteydenpidon katkaisemista kokonaan.
ihan miten sovitte. Jos ette pääse sopimukseen, niin silloin miehesi päättää teidän suhteen rajat. Ja se ei varmaan tule päättymään tähän...
Itse en antaisi mieheni tehdä moista ja onneksi hän osaakin käyttäytyä myös humalassa.
sanoi entinen ministeri.