Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä kasvissyöjille synttäreille?
11.02.2010 |
Antakaas ideoita. Jotain hyviä kasvisherkkuja, ei kuitenkaan ruokaruokaa vaan jotain leivonnaisia. Makeat on helppo keksiä, mutta suolaiset tuottaa päänvaivaa. Ei feta-parsapiirastakaan joka kutsuilla viitsisi tarjota vaikka hyvää onkin.
Kommentit (2)
Itse ajattelin käyttää ennemminkin vaikka punajuurta tai porkkanaa. Sipuli ja kaali ei sovi omalle vatsalleni.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
esim. jauhelihat soijarouheella, jonka paistat keittämisen jälkeen niinkuin jauhelihan ja maustat vähän vahvemmin (soija imee makuja). Ja sipulipiirakka- ja kaalipiirakka-reseptit on helppo löytää.