Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kasvissyöjille synttäreille?

Vierailija
11.02.2010 |

Antakaas ideoita. Jotain hyviä kasvisherkkuja, ei kuitenkaan ruokaruokaa vaan jotain leivonnaisia. Makeat on helppo keksiä, mutta suolaiset tuottaa päänvaivaa. Ei feta-parsapiirastakaan joka kutsuilla viitsisi tarjota vaikka hyvää onkin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. jauhelihat soijarouheella, jonka paistat keittämisen jälkeen niinkuin jauhelihan ja maustat vähän vahvemmin (soija imee makuja). Ja sipulipiirakka- ja kaalipiirakka-reseptit on helppo löytää.

Vierailija
2/2 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin käyttää ennemminkin vaikka punajuurta tai porkkanaa. Sipuli ja kaali ei sovi omalle vatsalleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla