Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eilinen karjalan kunnailla: Kumman lasta Hanna odotti, Jaken vai Joonaksen?

Vierailija
11.02.2010 |

Millainen kuva teille muille jäi? Itse veikkaan/toivon että Jaken lapsi kyseessä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meni vähän ohi kun en kunnolla kuullut, mitä Hanna puhui isälleen, että hänestä ei tule äitiä tai jotain sinne päin.. Mitä tarkkaan ottaen hän sanoi? Se hieman ärsyttää kun ko. näyttelijä puhuu niin epäselvästi ja hiljaa monesti.. Ei pelkästään KK-sarjassa, vaan muutenkin. No joo, OT:ksi menee.. :)

Harmittaa kyllä kun seuraavat KK-jaksot tulee vasta 2011 vuoden lopulla. :) No, hyvää kannattaa odottaa, vaikka toisella kaudella tuntuikin, että metsään menee ja pahasti. Mutta loppua kohden parani, ja hyvä niin.

Vierailija
2/3 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulle tuli se käsitys, että lapsi oisi Jaken ja Hanna kaavaili aborttia. Näyttelijän artikulointi on mustakin aika epäselvää...Mutta mikä periytyvä sairaus sillä Roseniuksella oli? Joku jonka sitten pojalleenkin antanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi voi olla kumman tahansa. Ensin ajattelin, että Jaken, kun niiden sekstailua siellä autossa näytettiin, mutta toisaalta, koska Hanna ei kertonut Jakelle, niin voisi se olla vaikka sen Joonaksenkin. tai ehkä Hanna ei tiedä itsekään?!

Tavallaahan historia toistaisi itseään, jos se olisi Jaken, sillä onan tarinassa aiemmin kerrottu, että Hanna on yhden illan suhteesta syntynyt ja äidi piti ensin tehdä abortti muttei pystynyt.

No, ehkä asia paljastuu meille ensi vuonna :), kuten myös Jaken mahdollinen periytynyt sairaus. Ne kaksi tarinaa, kun nyt hienostu kietoutuvat toisiinsa. periytyykö tämä vielä salaperainen sairaus Jaken kautta lapseen, jos edes on lapsen isä.

Samaa mieltä olen sarjan jatko-osista, että aluksi tuntui, että hyvä sarja menee vaan pilalle väkisinväännetyillä jatko-osilla, mutta loppua kohden päästiin taas jo asiaan. Toivottavasti nuo tulevat osat ovat taas yhtä hyviä kuin ensimmäinen kausi.