Mikko ja Emilia Leppilampi eroavat
Kommentit (51)
olla lapsen kanssa Losissa nyt? Ainakin seiskassa oli et Emmi lomailee siellä kuukauden.
olla lapsen kanssa Losissa nyt? Ainakin seiskassa oli et Emmi lomailee siellä kuukauden.
että Emmi lähti lomalle yksin ja isovanhemmat hoitavat lasta?
Eipä ole itselle hyötyö, enkä sitä hae. Yli 30 vuotta olen samassa kunnassa asunut, jossa kaikki toisensa tuntevat ja niitä ei voi olla tuntematta, koska pitävät kyllä huolen siitä että esillä ovat.
Jopa joulukirkkoon ovat vävypoikansa värvänneet monena vuotena esiintymään, joten joulukirkkokaan ei aattona säästy julkkiksista. Mautonta. Ja heillä on kautta vuosokymmenten ollut samat istumapaikat kirkon edessä joihin muille ei ole asiaa. (Vaikka ei siinä penkissä nimiä lue.) En todellakaan ole yksin mielipiteineni!!!
Eihän sille kelpaa lapsuuden kouluajan ystävätkään. Yleensä niitä sentään häihin kutsutaan (jos vieraslistaoli niinkin suuri), mutta eipä Emmille kelvannut. Eikä nyt pidä luulla että olen katkera. EN OLE EMMIN KOULUKAVERI, mutta tunnenpahan vaan koko klaanin. Lilia tosiaan viettää PALJON aikaa Emmin vanhemmilla. Jos lapsia sattuu tulemaan, niin kyllä ne itse pitää kasvattaa, eikä yrittää epätoivoisesti näyttelijäksi ja piireihin. Isovanhemmat varmasti huolehtivat Liliasta hyvin, hyvä niin. Toivottavasti eivät lelli yhtä pahasti kuin Emmi ja sisarukset on lellitty.
siellä losissa niin miksi sun ääkköset toimii, vai oletko nyt juuri suomessa kommentoimassa tätä asiaa?
äääääääääääää
öööööööööööö
ñññññññññññññññ
Terkkuja Espanjasta
siellä losissa niin miksi sun ääkköset toimii, vai oletko nyt juuri suomessa kommentoimassa tätä asiaa?
pakko ihmetellä mihin ihmiset kuvittelevat ääkkösten häviävän kun tietokone muuttaa ihmisten mukana Suomen rajojen ulkopuolelle?! Kyllä ne ainakin meidän tietokoneessa ihan normaalisti paikoillaan pysyivät... ;)
emmistä. pitääköhän nää paikkaansa. oon vähän järkyttyny...
Tuli vähän huono omantunto edellisestä kommentistani. En tiedä ymmärsinkö väärin, tällaisen kuvan kuitenkin sain. Todella kaunis nainen Emilia kuitenkin oli!
Emilia Leppilampi nähtiin kuitenkin Jussi-gaalassa ilman vihkisormusta.
Ihmettelen aina sitä, kun kiinnitetään huomiota sormuksen puuttumiseen. Me olemme olleet naimisissa 25v eikä kummallakaan ole ollut sormusta viimeiseen 20 vuoteen.
kun uutisoitiin, että Mikko oli nähty jonkun toisen naisen seurassa.
vapaa avioliitto. Sen verran sutinaa heillä ainakin on tahoillaan.
et on tainnut lukea opintosa loppuun.
Ja ehtihän ne olla vuoden salaa naimisissa ennenkuin kävivät kirkossa siunattavina
siltähän se saattoi monesta vaikuttaa..
Mulla on ollut tämmöinen olo siitä suhteesta alusta asti, kun heistä vauvauutisen ja häiden yhteydessä kuulin.
Emilia on älykäs, kaunis uraa ja menestystä sekä rahaa havitteleva äärimmäisen kunnianhimoinen nainen. Sen näkee miesvalinnasta (suomen hotein kundi silloin), uravalinnasta (lääkäri, jossain vaiheessa kaiketi oli erikoistumassa kauneuskirurgiaan), oman kropan ja käytöksen kontrollista yms. Hänestä saa hyvin kylmän ja kolkon vaikutelman. Mikolle, joka on taatusti hyvin valikoiva seuransa suhteen Emilia oli ns. tasoisensa valinta, jonka seurassa saattoi ajatella, että muut voi sivuuttaa eli että ei tule kiusauksia syrjähyppyihin, mikä muuten olisi hänellä vaarana. Vauva tietysti vaikutti avioliittopäätökseen. Molemmilla lienee ollut hurjan kovat toiveet yhteiselle tulevaisuudelle ja tarve näyttää koko maailmalle, että kun kaksi "täydellistä" laitetaan yhteen, syntyy jotain järisyttävää.
Noh, eipä siinä mitään pahaa olisi ollutkaan, mutta luultavasti kumpikaan ei ollut valmis luopumaan omista toiveistaan. Lääkärin ammattia, täydellistä lapsiperheen pyöritystä ja näyttelijän uran luomista USA:ssa pystymetsästä lienee kenenkään turha samanaikaisesti havitella. Jotenkin tuntuu, etteivät jalat ole olleet maassa. Eikä se rakkaussuhteelta ensisijaisesti vaikuttanutkaan, valitettavasti. Kummankin ilmeet kovia, luokseenpääsemättömiä..tarkoittaa sitä, että pitää varjella itseä, koska kotonakaan ei ole ketään, kuka oikeasti rakastaisi.
Enkä kirjoita tätä tuomitakseni vaan pintaa syvemmältä ymmärtääkseni, ehkä jopa hiukan jotain tuosta kokeneena. Muiden kateus ja vahingonilo...niin, ei ole kaikki.
Siunausta Mikolle, kuuntele vielä uudelleen isäsi kappaleita.
niin tietää että eron syy ei todellakaan ole välttämättä Mikko. Ei nimittäin vaikuta toi muija ihan täysjärkiseltä. Ja luulen, että aika moni on heitä yöelämässä yhdessä nähnyt :-)
Kylällä tiedettin kokoajan etteivät seurustelleet "lainkaan" ennen vauvan tuloa.
Jos on tavannut äidin,niin ymmärtää miksi lapset on ylimielisiä.
Kyllä Emmi laski,että 1+1=3 ja julkisuus taattu.
P.S. Lilia ollut hoidettavana lähes kokoajan eron jälkeen isovanhemmilla maatilalla,mutta Emmiä ei näy?
P.S. Lilia ollut hoidettavana lähes kokoajan eron jälkeen isovanhemmilla maatilalla,mutta Emmiä ei näy?
Kai hänelläkin on jotain tekemistä lapsen kanssa ja vastuuta tästä?
Jos sinä muka kerran tunnet heidät kaikki, niin sitten varmasti tiedät myös, että kaikki nämä kyseiset ihmiset joista pahaa kirjoitat, RAKASTAVAT toisiaan ja laittavat Lilian aina etusijalle.
Mä asun Losissa joten aika lailla paremmin varmasti tiedän mitä Emilia täällä on tehnyt kuin sinä. Emmi on hyvä äiti, hieno vaimo, ja ystävä. Nyt tiedetään ketkä on niitä oikeita ystäviä ja ketkä vaan sillon kun siitä on itselle hyötyä...