Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ikinä löydä ketään;(

Vierailija
10.02.2010 |

En kertakaikkiaan pysty uskomaan että löytäisin jonkun joka rakastaisi ja jota itse rakastaisin...En pysty luottamaan ihmisiin ja joka kerta kun näen ihmisiä, joilla on joku, tulee todella paha olo;(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä se surettaa enemmän, välillä sitä ei edes huomaa.

Ei muuta kuin tsemppiä, koita rakentaa omasta elämästäsi sellainen, että olet itse siihen mahdollisimman tyytyväinen.

Vierailija
2/19 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta sitten oliskin löytänyt?Hassusti muotoiltu kysymys mutta saa ..nyt mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysi 30 v. vasta elämänsä miehen. Lisäksi mun hyvä ystävä löysi miehensä 31 v. ja kolme vuotta myöhemmin menivät naimisiin ja nyt odottavat lasta.

Ja - Marita Taavitsainenhan löysi elämänsä miehen vasta nelikymppisenä.

Voihan sitä oikeaa joutua odottamaan.

Vierailija
4/19 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku joka ajatteli ettei koskaan ketään rakasta löytäisi... toisin kävi!

Olin elänyt erittäin huonossa suhteessa 3 vuotta (jos nyt jotain hyvää suhteesta seurasi niin se että sain ihanan esikoistyttäreni) ja ero oli edessä... mietin silloin että eihän kukaan voi olla kiinnostunut tälläisestä taaperoikäisen lapsen yh:sta ja että en myöskään koskaan löydä luottamuksenarvoista miestä (edellinen mieheni petti minua todella törkeästi).

Sitten eräänä loppukesän lauantaina ystäväni sai houkuteltua minut ravintolaan ja illan viimeisten hitaiden soidessa minua haki tanssimaan komea mies (olin kyllä varma että hän tulee hakemaan ystävääni, mutta ei) ja näin vaan kävi, se oli se minulle oikea! Nyt ollaan oltu yhdessä 8vuotta, joista 3 naimisissa ja yksi ihana yhteinen tytär.

Voin sanoa rehellisesti omasta puolestani että onni tulee vastaan silloin kuin sitä vähiten odottaa.

Toivon että myös sinä löytäisit onnesi ja uskon että meitä kaikkia varten on olemassa se oikea...

Vierailija
5/19 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun olen varattu, ehdokkaita piisaa

Vierailija
6/19 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haistaa epätoivon ja pakenevat heti. Itse en ole varattu, mutta en kipeän suhteen jäljiltä ole todellakaan hakupäällä päinvastoin! Tällainen tavallinen, kylläkin mukava ruutana ja miehiä on jonoksi asti.

Vierailija
7/19 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi löytää joku? Eikö nainen voi olla onnellinen ilman miestä? Mielenkiintoista...

Vierailija
8/19 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tatuoitu jätkä!

Vierailija
9/19 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen varma, että jos mieheni kuolisi tai jättäisi minut, en koskaan enää löytäisi ketään yhtä hyvää.

Vierailija
10/19 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mä en enää ikinä edes kaipaisi yhtään miestä!!

Vierailija
11/19 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi löytää joku? Eikö nainen voi olla onnellinen ilman miestä? Mielenkiintoista...

mitä teet täällä perheaiheisen lehden palstalla?

Vierailija
12/19 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkään ja huonon miehen kanssa. Baarit, autot ja kaverit oli tärkeämpiä kuin perhe. Kun lopulta oma itsetunto kasvoi niin erosin. Siitä seurasi melkein toiset 10 vuotta sinkkuna ja olin varma jo että en löydä rinnalleni hyvää miestä. Nyt olin kuitenkin jo oppinut että parempi yksin kuin huonossa suhteessa!

Niin siinä sitten kävi että tapasin töiden kautta miehen joka on tuonut elämääni niin paljon ihania asioita että olen pakahtua onnesta toisinaan. Kyllä se sinullekin tulee vastaan!

Vierailija
13/19 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolet niistä, jotka tällä hetkellä ovat kimpassa elämänsä miehen kanssa, eroavat. Sitten nekin joutuvat etsimään uuden, ja nuo miehet ovat vapaalla jalalla.

Vierailija
14/19 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolet niistä, jotka tällä hetkellä ovat kimpassa elämänsä miehen kanssa, eroavat. Sitten nekin joutuvat etsimään uuden, ja nuo miehet ovat vapaalla jalalla.

Pelin henki onkin sitten muuttunut. Toisella kierroksella naisilla ei enää paina biologinen kello kun lapset on saatu jo. Ei ole enää edes näennäistä pakkoa löytää ketään, varsinkaan nopeasti. Itse olisin erittäin vaikeaa riistaa, jos toiselle kierrokselle jostain syystä päätyisin. Esim. yhdelläkään exälläni ei olisi mitään mahdollisuuksia, jos ajatusleikkinä tapaisimme ensi kertaa 2. kierroksella.

Vierailija
15/19 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysi 30 v. vasta elämänsä miehen. Lisäksi mun hyvä ystävä löysi miehensä 31 v. ja kolme vuotta myöhemmin menivät naimisiin ja nyt odottavat lasta.

Sehän onkin todella piristävä ajatus että nelikymppisenä ehkä löytää... Minulla on se ongelma ettei ole kavereita eikä tuttavapiirejä koska kaikki on muuttaneet muualle. On aika mahdottomuus tavata ihmisiä ilman tuttavapiirejä varsinkin kun kaikki deittisovelluksetkin toimii nykyään huonosti. Tinder toimi ennen ja nyt ei löydä eded henkilöitä...

-mies28

Vierailija
16/19 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap:llä jo tärpännyt? Lähes 12 v vanha ketju. 🙄

Vierailija
17/19 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän onkin todella piristävä ajatus että nelikymppisenä ehkä löytää... Minulla on se ongelma ettei ole kavereita eikä tuttavapiirejä koska kaikki on muuttaneet muualle. On aika mahdottomuus tavata ihmisiä ilman tuttavapiirejä varsinkin kun kaikki deittisovelluksetkin toimii nykyään huonosti. Tinder toimi ennen ja nyt ei löydä eded henkilöitä...

-mies28

Rosebrides. Saa selata ennakkoon ennenkö liittyy.

Vierailija
18/19 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet late bloomer eli sun vuoros tulee sitten vanhempana.

Vierailija
19/19 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna jonkun löytää sinut. Rennosti nyt seuraava kuusi kuukautta ja elä omaa elämääsi.