Tapasimme vasta, mies haluaa viettää päiviä yhdessä. Red flag?
Tapasimme vasta ja mies haluaa viettää päiviä yhdessä. Kaksi päivää jo vietimme, hän olisi halunnut että jään yöksi ja vietämme kolmannen päivän yhdessä. Onko epäilyttävää?
Kommentit (15)
Jos jatkoi kinuamista, vaikka sanoit, että lähdet kotiin, voi olla red flag. Ainakin voi olla merkki siitä, että teillä on hyvin erilaiset yhdessäolon tarpeet.
Ei minusta mitään epäilyttävää, olen samanlainen itsekin silloin kun olen tykästynyt toiseen. Ja mulla tykästymistä ei tapahdu usein, mutta silloin kun se tapahtuu, se tapahtuu todella nopeasti. N
Vierailija kirjoitti:
Jos jatkoi kinuamista, vaikka sanoit, että lähdet kotiin, voi olla red flag. Ainakin voi olla merkki siitä, että teillä on hyvin erilaiset yhdessäolon tarpeet.
Vähän sellainen fiilis jäi.
Ei mitään kovin selkeää kyllä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä maan lippu kyseessä?
Tanskan lipussa on punaista
Juokse ja lujaa. Kyseessä on ilmiselvä takertuja. Ehkä on vielä mahdollista erota ilman vuosikausien stalkkaamista...
Siis kinusiko jäämään vai onko teillä ollut niin mukavaa, että olisi luonnollista vielä viettää aikaa yhdessä?
Nainen ei osaa suomea. Punainen lippu.
Vierailija kirjoitti:
Siis kinusiko jäämään vai onko teillä ollut niin mukavaa, että olisi luonnollista vielä viettää aikaa yhdessä?
Ehkä vähän kumpaakin.
Ap
Jos oikeasti on mätsi, noinhan se tuppaa menemään. Hurahtaa muutama päivä, ettei siitä kauppaankaan ehdi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vähän kumpaakin.
Ap
Jos oot viihtynyt miehen kanssa eikä hän ottanut mitenkään pahasti sun lähtöhalua niin en pitäis red flagina, voi olla että mies on nyt vaan niin kiinnostunut ja avoimempi nopeammalle etenemiselle.
Ahdistus kertoo siitä ettette sovi yhteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vähän kumpaakin.
Ap
Jos oot viihtynyt miehen kanssa eikä hän ottanut mitenkään pahasti sun lähtöhalua niin en pitäis red flagina, voi olla että mies on nyt vaan niin kiinnostunut ja avoimempi nopeammalle etenemiselle.
Kiitos! Ei ottanut pahasti.
Nopeasti yhteen, niin pääsee nopeammin eroonkin, jos suhde ei toimi. 🤗