Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

yli 40000e verottomana käteen vuodessa loisimalla

Vierailija
09.02.2010 |

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/169580.shtml

tässä ei ole enää mitään järkeä:(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaako tuo KKO:n päätös nyt sitä, että elintasopakolaisuus on hyväksyttävää?

Vierailija
22/25 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku huijaa yhteiskuntaa, hieno asenne.

Väännäpä nyt minulle rautalangasta että kuka tässä esimerkkitapauksessa huijaa yhteiskuntaa? Ei aukea mulle. T. 6

Ei varmasti ole yksinhuoltaja vaan mies käy tasasin väliajoin laittamassa uuden muksun alulle, ettei tuet vaan lopu. Niitä muksuja tehdään vaan ja ainoastaan siksi että raha virtaa ja kun muksut täyttävät kolme, heti päiväkotiin oppimaan SUOMEN kieltä ja äiti löhöää vauvan kanssa taas tyytyväisenä kotona. Pistää tosiaan vihaksi tämä yhteiskunnan hyväksikäyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiet yms maksaa, enhän ehdottanut niistä luopumista. Tiet ei ole osa sosialliturvaa, jos ymmärrät mitä sana tarkoittaa. Samoin poliisi ja palokunta on mielestäni perusturvaa - ei sosiaaliturvaa.

Tuntuu sitä aivottomuutta olevan sielläkin;D

21

Vierailija
24/25 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitähän ne suurimmaksi osaksi on

Mitä taas tuohon loisimiseen tulee, vika on järjestelmässä. Kuka ihme menee töihin, jos tuet ovat enemmän yhteensä kuin palkasta jäisi käteen? Toisaalta, maahanmuuttajilla ei turhan usen ole muuhun mahdollisuutta, erityisesti luku- ja kirjoitustaidottomilla.Oman terveydentilani vuoksi saattaa olla edessä noihin tukiin "tutustuminen"... Ongelmana onkin vain työssä käyvä puoliso.

Mutta: MOT-ohjelman esimerkkinä käytetty nainenhan on nykyisin veronmaksaja, joten hän sentään "korvaa" aiheuttamiaan kuluja. Taidan peräti tietää hänet...

Vierailija
25/25 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku huijaa yhteiskuntaa, hieno asenne.

Väännäpä nyt minulle rautalangasta että kuka tässä esimerkkitapauksessa huijaa yhteiskuntaa? Ei aukea mulle. T. 6

Ei varmasti ole yksinhuoltaja vaan mies käy tasasin väliajoin laittamassa uuden muksun alulle, ettei tuet vaan lopu. Niitä muksuja tehdään vaan ja ainoastaan siksi että raha virtaa ja kun muksut täyttävät kolme, heti päiväkotiin oppimaan SUOMEN kieltä ja äiti löhöää vauvan kanssa taas tyytyväisenä kotona. Pistää tosiaan vihaksi tämä yhteiskunnan hyväksikäyttö.

Pistäisivätkin 3+ ikäiset lapset päiväkotiin...

Kyllä kantasuomalaisissakin on tukien hyväksikäytön taitavia "yksinhuoltajia".

Joskin mm. Vantaalla on katkaistu tuet ellei suostu töihin välillä (vrt. työttömyysturva).