Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syötävää mä tarjoaisin ripulia sairastavalle 3,5v:lle?

Vierailija
09.02.2010 |

Herkkuruokaakaan tuskin suostuu syömään. Ei syö jogurttia, mustikkakeittoa, hedelmiä...

Lapsi on ihan reipas eli ei ole kuivunut tms.

Kaikki vaan tulee ripulina ulos.

Aamulla suostui syömään ihan vähän leipää ja vähän mustikkasoppaa ja maitoa joi vähän.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuessani Intiassa oli ripuli tuttu vieras. Intialaiset sanoivat, että pitää syödä keitettyä riisiä ja luonnonjugurttia. Jokin perimätieto vissiin.

oletko antanut maitohappobakteereita?

Vierailija
2/7 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripulin tai oksutaudin aikana suositella... Niitä gefilus-tuotteitahan on monenlaisia, kokeile niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen sekoitat hieman sitä keitinvettä ja suolaa. Sitoo nsteet suolistossa. Kuulin kans kerran, että ruokalusikallinen hienoa sokeria suuhun..... tiedä sitten mihin se perustuu.

Vierailija
4/7 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman sipsin jälkeen saa menemään hyvin juotavaa. niin ja kyse on muutamista sipseistä ei pussillisesta.

Vierailija
5/7 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonjogurttia mulla ei nyt ole kotona. Ja tuskin pelkkää keitettyä riisiä suostuu syömään, kun tuntuu ettei herkutkaan kelpaa...

asuessani Intiassa oli ripuli tuttu vieras. Intialaiset sanoivat, että pitää syödä keitettyä riisiä ja luonnonjugurttia. Jokin perimätieto vissiin. oletko antanut maitohappobakteereita?

Vierailija
6/7 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä sit tarjoan niitä nytkin :)

ap

muutaman sipsin jälkeen saa menemään hyvin juotavaa. niin ja kyse on muutamista sipseistä ei pussillisesta.

Vierailija
7/7 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kelpaa mehu, välillä vain maito.

Tuntuu vaan hassulta, kun on muuten ihan reipas, leikkiikin ja sit kun ei suostu syömään. Ymmärrän toki, että johtuu ripulista, mutta tulee tunne, et jotain pitäis tuputtaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme