Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellekään tuttua tällainen, että ei parisuhteessa pyydetä apua toisen ammattialaan liittyen?

Vierailija
08.02.2010 |

Siis mun mies aina järjestään kiikuttaa mun eteen firmansa tekeleet, jotka pursuaa oikeinkirjoitus- ja taittovirheitä - jälkimmäisillä tarkoitan kauneusvirheitä. Olen erehtynyt niitä kommentoimaan, mutta nyt vasta ymmärtänyt, että pakko vaan kehua, vaikka pahaa tekee...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehesi siis osaa kirjoittaa ja sinua harmittaa, kun hän ei anna sinun auttaa? Vai mikä sinua harmittaa?

Ei minun mielestäni ole sinun tehtäväsi oikolukea miehesi töitä, ainakaan ilmaiseksi.

Vierailija
2/6 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muilla sitä, että pitää vaan ihailla, vaikka olisi ammattitaitoa auttaa? Ja että toinen ei halua apua?

En kyllä ole kuullut monista tuollaisista pareista. Useimmilla (myös meillä) niin, että välillä autetaan toista niissä työhommissa, joissa itsellä hyvä osaaminen. Ja sitten tiedän pari pariskuntaa, joilla on periaatteena, etteivät koskaan tuo työasioita kotiin ja parisuhteeseen.

Mutta tuo teidän kuvio kuulostaa vähän hassulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai niin no, mä en kehunut - ja nyt mä otona sitten teen ne miehen firman mainokset ja esitteet. ;) Mutta mun mielestä se on ihan ok, koska mähän olen sen alan ammattilainen - vaikka just nyt äippälomalla. En saa palkkaa tekemisistäni, enkä sitä pyydäkään. Sellainen sopimus meillä on, että ensi kesänä mies vie minut ja lapset Eurooppa-lomalle kiitokseksi (mies ei ole pitänyt lomaa 10 vuoteen).

Vierailija
4/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikoluen mieheni työjuttuja. Itse pyytää tarkistamaan koska hänellä on lukihäiriö minkä vuoksi ei aina huomaa virheitä. Lisäksi hän pyytää mielipiteitäni tiettyihin juttuihin vaikka en sen alan ihminen olekaan, kyse kuitenkin enemmänkin mielikuvista joten maallikon näkemys kelpaa ja kiinnostaa.

Vierailija
5/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen ollut koulussa hereillä, joten osaan melko hyvin. Mieheni kysyy usein esimerkiksi yhdyssana-apua tehdessään vaikka esitteisiin tekstejä.

Vierailija
6/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos toisen firma, en tekisi palkatonta työtä.

Mieheni IT-alalla ja mielestäni ihan OK, ettei suostu hoitamaan työläppärini ongelmia (itse olen töissä monikansallisessa yrityksessä).

Itselläni kokemusta viestinnästä, korjaan miehen harrastukseen tai yksityiselämään kuuluvia materiaaleja, mutta en korjaisi työhön liittyviä esitteitä, koska ei ole miehen oma firma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme