Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martinalla ja Eskolla on kaunis vauva :-)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sylissä syötetä :)

Vierailija
2/28 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut av:lle tekemään kehuvia aloituksia itsestään/jopa vauvastaan... Ihan TAVALLISEN näköinen vauva on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehtiihän niitä vielä tulemaan.

Vierailija
4/28 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

negatiiviseen sävyyn toisen vauvasta. ap

Vierailija
5/28 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen peruspalleroinen, nättipiirteinen ipana.

Ja saa kivittää, mutta minusta äitinsäkin on nätti nainen, normaaleilla huulilla olisi kyllä kauniimpi. Ei mikään klassisen kaunottaren luusto, mutta ... niin, nätti.

Vierailija
6/28 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni juuri sellainen söpö haiventukka on ihanin kaikista :) Maailmassa suurimmalla osalla vauvoista on syntyessään paksu tukka tai afro ja siksi länsimaiset vauvat ovatkin ihania silkkipäisiä kaljupäitä ;)

Vierailija
7/28 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni ihan tavallisen näköinen vauva. ei herätä oikein minkäänlaisia tunteita.

Vierailija
8/28 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut av:lle tekemään kehuvia aloituksia itsestään/jopa vauvastaan... Ihan TAVALLISEN näköinen vauva on...

Kasvakaa aikuisiksi.

Vierailija
9/28 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en viitsi täällä alkaa huvikseni makeilemaan ja kehumaan, jos ei kummempaa aihetta ole. Vai eikö täällä saa edes NEUTRAALISTI enää ilmaista rehellistä mielipidettään.

Joillain vaan on näköjään huonon itsetuntonsa takia suuri tarve MIELISTELLÄ ja makeilla muille.

3.

Vierailija
10/28 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedoksi vain, suurin osa vauvoista maailmassa syntyy ns. kaljuina, vain harvoilla vauvoilla on ihan "kunnon hiukset" päässä. ei koske pelkästään länsimaita. tiedän mistä puhun, sillä olen hiusalan ammattilainen.

Vierailija
11/28 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/28 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin monet vauvat. ei mun mielestä kuitenkaan mikään erityisen suloinen tai kaunis, ihan tavallisen ihana. ;) sääli että joutuu vetelee maitoa pullosta sitterissä yksin köllien, on niin pienikin vielä. säälin kyllä lasta kaiken kaikkiaankin. mulla on itselläni samanikänen vauva, ja itkuu tihrustin kun kuulin niistä korvisten laitostakin, kun en voinut olla miettimättä jos joku satuttais mun lasta samalla tavalla. huhhuh mitä touhua.

Vierailija
13/28 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedoksi vain, suurin osa vauvoista maailmassa syntyy ns. kaljuina, vain harvoilla vauvoilla on ihan "kunnon hiukset" päässä. ei koske pelkästään länsimaita. tiedän mistä puhun, sillä olen hiusalan ammattilainen.

suurimmalla osalla on hiukset syntyessään ns. syntymätukka joka sitten lähtee pois joko kokonaan tai osoittain ja tilalle kasvaa uudet hiukset

Vierailija
14/28 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en viitsi täällä alkaa huvikseni makeilemaan ja kehumaan, jos ei kummempaa aihetta ole. Vai eikö täällä saa edes NEUTRAALISTI enää ilmaista rehellistä mielipidettään.

Joillain vaan on näköjään huonon itsetuntonsa takia suuri tarve MIELISTELLÄ ja makeilla muille.

3.

Että ihan neutraalisti väitit Martinan itsensä kirjoittavan kehut? Ihan neutraalisti vain... Taisi kuitenkin kirjoituksestasi paistaa Martiina inho läpi.

Muillako ei siis saa olla mielipiteitä, eikä varsinkaan mitään positiivista liittyen Martiinaan?

Vierailija
15/28 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/28 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun omalla pojallanikin oli vauvana todella tuuhea ja paksu tukka (on vieläkin.) Ja siis ihan suomalaisia ollaan, kun tuo 7 alkoi (kateuksissaan?) jotain rasistista jo höpisemään.

Hölmöä yleensäkään arvostella millään tavalla jonkun vieraan vauvan ulkonäköä, mutta kun nyt puheeksi tuli, niin sanon minäkin oman mielipiteeni tuohon hiusasiaan.. Kuten tuossa edellä joku totesi, niin täytyy täällä saada sanoa eriäviäkin mielipiteitä asioista.

Vierailija
17/28 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voi kun saisi sen tuttipullonsa äidin sylissä silmiin tapittaen :) Voi niitä hetkiä, sniif

Vierailija
18/28 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmäpussit. Pitäiskö martina sun harkita lapsellesi kauneuskirurgiaa?

Vierailija
19/28 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vapaasti toki saat kehua jopa Martinaakin minun puolestani, ei voisi vähempää kiinnostaa. Itse en ko. ihmisestä tosiaan erityisemmin pidä (ei herätä kummempia mielipiteitä, mutta kuitenkin enemmän negatiiviseen, kuin positiiviseen suuntaan niiden älyvapaiden julkisuustempauksien jälkeen...).

Ja tuolla neutraalilla toteamuksella tarkoitin sitä vauvaa. Sen kun ihailet Martinaa jatkossakin, mutta kannattaisi sietää, että joku ei välttämättä ole samaa mieltä.

3.

Vierailija
20/28 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa olen sanonut ihailevani Martinaa?

Ottaisit vihaanmartinaa-lasit pois silmiltäsi...

17