Martinalla ja Eskolla on kaunis vauva :-)
Kommentit (28)
Silmissä sellainen tumma tuike, niinkuin vanhemmilla. Tosin ei lapsesta ainakaan rumaa tule.
Mun mielestä Martina ja Esko on kiinnostava pari ja Esko vaikuttaa tosi kivalta. Martina olisi ilman järkyttävän rumia silikoneja ja huulia mun mielestä aika nätti, mutta noilla kroppaan sopimattomilla rinnoilla ja Iines Ankan huulilla ei. Heidän vauva on ihan perus vauvan näköinen, ei ruma eikä söpö.
ajaksi viititä ottaa syliin..:( Ihan tuli itku vauvan puolesta.
En vihaa Martinaa, voin sen vakuuttaa sulle, jos kerran itse hysteerisenä fanitat. Kuten jo totesinkin, niin Martina on minulle yhdentekevä ihminen sinänsä; eihän yhdentekevää ihmistä vihata/rakasteta.
Mutta kun kerran sellainen turhajulkkis on, niin sanon oman mielipiteeni. Ja siis yhdentekevistä julkkiksistakin ihmiset vaihtavat mielipiteitä naureskellen, kun seuraavaksi 17 vänkää tietty, että "ei se voi yhdentekevä olla, jos sulla on siitä mielipide...blaa blaa blaa".
3.
En ole seurannut tätä ohjelmaa ja kirjoittelua aiheeseen liittyen, joten en tiedä. Ihmettelen vaan.
En ole seurannut tätä ohjelmaa ja kirjoittelua aiheeseen liittyen, joten en tiedä. Ihmettelen vaan.
kun äiti tarjoilee rintojaan suomen kansalle mutta oman pienen vauvan kohdalla pihistelee. rinta on kuulemma vaan lohtujuttu heidän vauvalle. vauva parkaa.
tiedoksi vain, suurin osa vauvoista maailmassa syntyy ns. kaljuina, vain harvoilla vauvoilla on ihan "kunnon hiukset" päässä. ei koske pelkästään länsimaita. tiedän mistä puhun, sillä olen hiusalan ammattilainen.
mulla oli syntyessä ihan pikimustat paksut hiukset. no ne vaaleni aikanaan ja blondeus jäi takaraivoon, nyt ne olisi ilman väriä maantienharmaaruskeet.
mutta siis ap:n viestiin, ei tossa kuvassa näkynyt muutaku silmät. ja jossain mussa kuvassa oli ihan "ruma" vauva.
Pulleroinen palleroinen, söpöt simmut ym. Mutta siis onhan lapsen vanhemmatkin hyvän näköisiä ihmisiä - ei ole kovin yllättävää että lapsikin on nätti :)