Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos äiti pälpättää puhelimessa eikä auta sen lasta liukumäen alla, kenen vika.

Vierailija
08.02.2010 |

Akka rupee keuhkoomaan mun lapselleni siinä puhelun lomassa että pitää vähän katsoa ennenkuin laskee.

Akan kakara oli jo liian väsynyt että jaksais omin avuin nousta ylös mäenlaskun jälkeen ja jäi vaan makaamaan liukumäen alle.

Akka vaan jatkoi puhelimessa ja keuhkosi välillä mun lapselleni.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun lapsesi aiheuttaa vamman toisen lapselle, niin te olette korvausvelvollisia. Puhui "akka" puhelimeen tai ei.

kun huomasin mikä tiukkis-nirppanokka se akka oli. Muutaman kerran muodon vuoksi omalla lapselleni sanoin että älä laske ennenkuin toiset ovat pois alta, mutta sit vaan katselin taivaalle ja viheltelin.

Vierailija
42/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos (sanojasi lainaten) akka olisi siitä hermostunut, niin voisit vaan todeta ystävällisesti haluavasi auttaa kun toista väsyttää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät vieraat aikuiset voi auttaa pienempiään!

Järkyttävää sinun käytöksesi.

"Akalle" sympatiat lähtevät jo kielenkäyttösi takia. Jos tuo tenava on aiemmin lähtenyt itse liukumäestä pois, niin tämän äiti varmaan oletti nytkin lähtevän.

Vierailija
44/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikenteen vaarantamisesta, vaikkei itse olisikaan syyllinen lain kirjaimen mukaan.

Mukavaa, kallista tulevaisuutta petaat lapsellesi sakkojen muodossa!

Jos sinun lapsesi aiheuttaa vamman toisen lapselle, niin te olette korvausvelvollisia. Puhui "akka" puhelimeen tai ei.

kun huomasin mikä tiukkis-nirppanokka se akka oli. Muutaman kerran muodon vuoksi omalla lapselleni sanoin että älä laske ennenkuin toiset ovat pois alta, mutta sit vaan katselin taivaalle ja viheltelin.

Vierailija
45/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toiselta kakaralta menee niskat nurin, vieraiden kakaroita en auta pois edes auton alta.

Vierailija
46/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole iloa tuntea pa:ta, joka vaikuttaa lähinnä auton töötiltä..

Vierailija
47/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellekään äidille tai kakaralle puistoissa mitään.

Vierailija
48/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtumapaikkana oli white trash theme park...

Vierailija
49/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toiselta kakaralta menee niskat nurin, vieraiden kakaroita en auta pois edes auton alta.

Vierailija
50/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällaisia ihmisiä oikeasti olemassa? Miltä sinusta tuntuu, jos näet huomiosi hetkeksi herpaannuttua oman lapsesi juoksevan auton alle, vierellä seisoo ihmisiä, jotka eivät tee elettäkään estääkseen lasta?

Vierailija
51/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sinä et jo aloitustekstin mukaan välitä oikeista tavoista ja säännöistä puhumattakaan seurasta, niin lapsesi voi haluta seuraa ja kavereita. Ei vaan tule niitä saamaan kovin helpolla, jos oppii kaltaisesi tavat.

Toivottavasti lapsesi siis törmää normaaleihin aikuisiin, jotka saattaisivat jopa vetää hänet auton alta pois.

kellekään äidille tai kakaralle puistoissa mitään.

Vierailija
52/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä lähdetään että jokanen vastuussa OMASTAAN.

Minusta tilanne on ihan helppo koska äidin kuuluu seurata siinä lapsen lähellä ettei kukaan jyrää yli.

Pieni lapsi mäessä on intoa täynnä, eikä aina malta odottaa vuoroaan.

MUTTA kyllä äiti, jonka lapsi makaa maassa pitää olla sen verran skarppina että nappaa lapsensa pois mäen alta!!

Ei sieltä liukumäestä niin vaan lasta estetä lähtemästä.

Tapahtumahan on vahinko, mutta kyllä tilanne on ihan eri jos vanhempi seuraa mitä lapsi tekee ja ottaa pois vaarallisesta paikasta.

Itse en voisi antaa lapseni jäädä makaamaan maahan liukumäen juureen.

Vierailija
53/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oltaisiin kuinka puistossa ja puhuisi puhelimeen presidentille, niin pitää valvoa sitä OMAANSA!

Tottakai jos näen jonkun lapsen karkaavan niin huudan perään, mutta kyllä sen äidin paikka on raegoida voimakkaammin.

Näin minä koen ainakin oman vanhemmuuteni; etten mene ulos ja jätä vahtimatta.

Ei voi olettaa että muutkaan vahtisivat toisten lapsia.

Itse en ainakaan vahdi muidenKIN lapsia.

21

Vierailija
54/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinen opettaa myös, että heikommista on pidettävä huolta. Oli joku sitten heikompi esim sen takia, että hän äitinsä on puhelimessa.

Vaikka oltaisiin kuinka puistossa ja puhuisi puhelimeen presidentille, niin pitää valvoa sitä OMAANSA!

Tottakai jos näen jonkun lapsen karkaavan niin huudan perään, mutta kyllä sen äidin paikka on raegoida voimakkaammin.

Näin minä koen ainakin oman vanhemmuuteni; etten mene ulos ja jätä vahtimatta.

Ei voi olettaa että muutkaan vahtisivat toisten lapsia.

Itse en ainakaan vahdi muidenKIN lapsia.

21

Vierailija
55/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tilanne on ihan helppo koska äidin kuuluu seurata siinä lapsen lähellä ettei kukaan jyrää yli.

MUTTA kyllä äiti, jonka lapsi makaa maassa pitää olla sen verran skarppina että nappaa lapsensa pois mäen alta!!

Tapahtumahan on vahinko, mutta kyllä tilanne on ihan eri jos vanhempi seuraa mitä lapsi tekee ja ottaa pois vaarallisesta paikasta.

Minä taas en voisi antaa lapseni laskea toisen lapsen päälle! En vaikka miten suututtaisi! En ikinä kosta kenenkään lapselle tämän vanhempien toilailuja!

Vierailija
56/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katsoi muualle. Hänen tehtävänsä olisi myös ollut auttaa tuota vierasta, jos kerran tämän äiti oli ajattelematon.

Vierailija
57/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähes kaikki vanhemmat auttavat toistensa lapsia. Niitä lapsia, joilla ilmiselvästi on vähää välittävät vanhemmat, autetaan ja neuvotaan yhteistuumin erityisen paljon.