Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos äiti pälpättää puhelimessa eikä auta sen lasta liukumäen alla, kenen vika.

Vierailija
08.02.2010 |

Akka rupee keuhkoomaan mun lapselleni siinä puhelun lomassa että pitää vähän katsoa ennenkuin laskee.

Akan kakara oli jo liian väsynyt että jaksais omin avuin nousta ylös mäenlaskun jälkeen ja jäi vaan makaamaan liukumäen alle.

Akka vaan jatkoi puhelimessa ja keuhkosi välillä mun lapselleni.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin ap sanoi lapselleen pariin kertaan ettei saa laskea toisen päälle, ja silti ap:n lapsi teki niin, kertoo enemmän ap:n lapsesta kuin pienestä parivuotiaasta.

Vierailija
22/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi eri asiaa jättämättä vahtimatta kuin se että yrittää estää!

21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottelemaan. Ja kuka tahansa 4v kyllästyy odottamaan jos jonkun kakara makaa puoli minuuttia mäen alla kun äitinsä vaan lätisee puhelimessa.

Minäkin pistäisin vähän vauhtia jumittujakakaraan jos se jäis mun jalkoihin lojumaan.

Vierailija
24/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viedä yliväsynyt lapsi pois liukumäestä haittaamasta muiden laskua. Vaikka olis mikä puhelu kesken. Ja se liukumäen edusta oli niin tukossa lumesta että en mä sinne lähtenyt pikkukengissä edes tarpomaan. Viheltelin sivummalla ja välillä huutelin lapselleni muodon vuoksi että "ei saa laskea pienemmän päälle". Vaikka mulle oli oikeasti ihan sama laskeeko lapseni jonkun päälle vaiko ei.

Vierailija
25/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään sympatiaa väsyneelle 2-vuotiaalle lapselle, ap? Kukahan se tässä se noita-akka onkaan?

Vierailija
26/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vahdi muiden lapsia. Kerrankin oltiin menossa päiväkodin yhteydessä olevaan kerhoon ja ovien avautumista pihalla odoteltiin.

Pihaan pyyhkäisi yksi isukki, joka katosi viemään päiväkodin sisälle jotakin paperia ja jätti n. 3,5-vuotiaan lapsensa yksin pihalle. Oletti ilmeisesti että minä katson samalla hänenkin kakaransa perään.

Me lähdettiin 10min päästä sisälle kun kerhon ovet avattiin eikä mua kiinnostanut pätkääkään vaikka se 3,5 v jäi yksin sinne pihalle ja joku lapsenryöstäjä olis voinut napata.

Turhaan isukki oletti että äitinä minä katson muka hänenkin kakaransa perään. ap

Vierailija
27/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

autotörmää sinuun.Lyöt pääsi ja olet tajuton. Rattaat kaatuvat ja lapsi lähtee harhailemaan.

Kuka on tuossa tilanteessa vastuussa lapsestasi?

Vierailija
28/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki nääs eivät ajattele niinkuin minä. Paitsi että me ei koskaan kuljeta niin syrjäseudulla, etteikö siellä joku kulkis. ja 4-vuotias ei lähde mun luotani yhtään minnekään. enkä kuljeta häntä enää rattailla, hän jaksaa kyllä kävellä.

Vierailija
29/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paniikissa juoksemaan. Miksi luotat että sivulliset puuttuvat? Jokaisenhan tulee hoitaa vain omat lapsensa.

kun kaikki nääs eivät ajattele niinkuin minä. Paitsi että me ei koskaan kuljeta niin syrjäseudulla, etteikö siellä joku kulkis. ja 4-vuotias ei lähde mun luotani yhtään minnekään. enkä kuljeta häntä enää rattailla, hän jaksaa kyllä kävellä.

Vierailija
30/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerhosta kun joku tampio isukki oletti että äiti-ihminen kyllä huolehtii hänenkin kakarastaan?

Vierailija
31/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että mä tapan sit sen rattijuopon kun tulen tajuihin tai vaikka viikonkin päästä törmäyksestä.

Vierailija
32/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainenhan huolehtii omista lapsistaan.

paitsi että mä tapan sit sen rattijuopon kun tulen tajuihin tai vaikka viikonkin päästä törmäyksestä.

Vierailija
33/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapauksessa että mun lapsi yksinään harhaillessaan kuolisi. siinä tapauksessa ei olis enää väliä vaikka suolestaisin sen rattijuopon ja istuisin loppuikäni niuvanniemessä sanna sillanpään ja jammun kanssa.

Vierailija
34/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on sille "akalle" puhelimen myynyt.

Vierailija
35/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yhtä tärkeää kuin on olla laskematta päälle, niin yhtä tärkeää on mennä rivakasti pois.

Oman lapseni tähden olen auttanut tuollaisten akkojen lapsia siirtymään alta pois.

Vierailija
36/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän lastaan auttaa, mutta kyllä lapsille pitää myös opettaa, ettei laskea saa ennenkuin edellinen on mennyt alta pois. Vaikka siihen hetken aikaa menisikin.

Vierailija
37/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se akkakin kuuli että "pitää varoa pienempiä ennenkuin laskee", mutta muuten annoin tilanteen tahallani olla.

Jos akka olis alkanut mun lapselle vielä enemmän vittuilemaan tai huutamaan, olisin haukkunut eukon pystyyn.

Onneksi tajusi lähteä pois puistosta väsyneen kakaransa kanssa. Ja se laittoi vielä lähes 2-vuotiaan lapsen nukkumaan vauvan vaununkoppaan, ei istumarattaisiin.

Akka vaikutti joltakin kotiäitiyteen turhautuneelta akateemiselta mummoäidiltä, joka tekee yhden ainoa lapsen ja kasvattaa sen pumpulissa.

Vierailija
38/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan minulta et sympatiaa saa tuollaisella nimittelyllä. Hyvä, kun tämä akateeminen vähän ojensi huonosti käyttäytyvää av-mammaa...

Vierailija
39/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka olis voinut auttaa lastaan ja sun lapses olis voinu sen verran älytä, ettei toisten päälle lasketa. Tai sun olis pitäny pitää siitä älyämisestä huoli.

Vierailija
40/57 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huomasin mikä tiukkis-nirppanokka se akka oli. Muutaman kerran muodon vuoksi omalla lapselleni sanoin että älä laske ennenkuin toiset ovat pois alta, mutta sit vaan katselin taivaalle ja viheltelin.