Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten luonteesi muuttuu ennen menkkoja?

Vierailija
28.01.2010 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaisia oireita kuin moni jo mainitsi. Olen pari päivää ennen menkkoja lyhytpinnainen ja huonolla tuulella. Ärsyynnyn pienistäkin asioista. Tiuskin lapsille ja miehelle.

Nuorena en ollut tällainen. Ihmettelin vaan että mistä ihmeen pms:sstä puhutaan. Nykyisin ei todellakaan tarvitse kalenterista katsoa milloin pitää varautua menkkoihin. Ihan omasta kiukkuisuudesta sen huomaa tarkasti.

Vierailija
2/10 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea ja koko ajan. Olen myös helkkarin pahalla päällä ilman syytä. Äitini on samanlainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaisia oireita kuin moni jo mainitsi. Olen pari päivää ennen menkkoja lyhytpinnainen ja huonolla tuulella. Ärsyynnyn pienistäkin asioista. Tiuskin lapsille ja miehelle.

Nuorena en ollut tällainen. Ihmettelin vaan että mistä ihmeen pms:sstä puhutaan. Nykyisin ei todellakaan tarvitse kalenterista katsoa milloin pitää varautua menkkoihin. Ihan omasta kiukkuisuudesta sen huomaa tarkasti.

Ja lisäksi kauhee siivousvimma viikkoa ennen kuin alkaa.Olen aina sanonut että meillä ei olisi ikinä siistiä ilman tätä kummaa vimmaa,tavallaan onni että sellainen tulee edes kerran kuussa.

Vierailija
4/10 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta tulee kiukkunen, vaadin huomiota, suutun ellen saa,

Vierailija
5/10 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinna palaa helposti, väsyttää niin ettei tosikaan

Vierailija
6/10 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä kestää jotakuinkin kaksi päivää. Jos en ovuloi kierrossa niin silloin käytökseni ei juurikaan muutu.

Vierailija
7/10 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tunnen itseäni kun olen niin pinna tiukalla, kaikki ärsyttää, tiuskin lapsille ja miehelle, tunnen ettei kukaan välitä ja sama vaikka muuttaisin pois. Vaikka kuinka yrittäisin puhua nätisti, niin sanat muuttuvat suusta tullessa tiuskimiseksi ja vittuiluksi. Ja oireet vaan iän myötä pahenee:{

Vierailija
8/10 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tunnen itseäni kun olen niin pinna tiukalla, kaikki ärsyttää, tiuskin lapsille ja miehelle, tunnen ettei kukaan välitä ja sama vaikka muuttaisin pois. Vaikka kuinka yrittäisin puhua nätisti, niin sanat muuttuvat suusta tullessa tiuskimiseksi ja vittuiluksi. Ja oireet vaan iän myötä pahenee:{

onneksi sain lääkityksen, testattu kerran ja mulla ainakin toimivat

Vierailija
9/10 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suutun varsinkin miehelle (kellepä muulle!) ihan ihmeellisistä pikkujutuista. Ja sitten tietenkin vollotan ihan kauheasti, kun suutun (kun tunnen itseni NIIIIIIIN loukatuksi). Lisäksi olo on jotenkin alavireinen kokoajan, semmonen surullinen ja vähän masentunutkin.

Pahinta vaihetta kestää pari-kolme päivää ennen menkkojen alkua, mutta olo normalisoituu kokonaan vasta vuodon loputtua. Mies rukka.

Vierailija
10/10 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pillereitä, mutta en ole missään vaiheessa huomannut että hormooneilla olisi vaikutusta käytökseeni suuntaan tai toiseen myöskään ennen pillerien käyttöä. Ehkä olen poikkeava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi