Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin sitten yli 400€:lla me&i-vaatteita!

Vierailija
08.02.2010 |

On ne kyllä aika ihania. Nyt oli paljon kivoja äidillekin! Ihanaa, kerrankin sain shoppailtua itsellekin! Aikas suolanen lasku vaan tuli... mutta eiköhän noilla vaatteilla pärjätä loppuvuoteen.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kuitekin kiva (ja pojan itsekin mielestä) kun on samanlaiset paidat. Ei niitä tarvitse samaan aikaan pitää päällä.

-ap

Vierailija
2/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti sait mieleiset! Itse en noista vaatteista pidä, mutta sinä varmasti ja hyvä niin sillä sinä ja poikasihan niitä käytätte.

Itse ostan myöskin nykyään kerralla enemmän vaatteita ja kerralla saatta mennä juuri tuommoinen 400 - 1 000 euroa vaatteisiin, mutta en todellakaan käy kuin max 2 kertaa vuodessa vaateostoksilla. Ostan aina kaikkille 5 lapselle, joten loppu summa vuotta kohden per lapsi ei ole kauhen suuri noin 400 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eri vaatekauppaan. Meillä on kolme lasta, ja keväällä suuret sukujuhlat, eli jokaiselle lapselle uudet juhlavaatteet. Lisäksi ostin arkivaatetta, niin eipä tuosta summasta mun käyttöön enää jäänytkään. Ostan sitten myöhemmin itselle ja miehelle.

Me&I:hin en 400 euroa laittaisi, mutta summana se minusta ei ole edes paljoa. Kertaostoksena ehkä, mutta jos laskee vaikka puolen vuoden budjetiksi, niin aika vähän oikeastaan.

Vierailija
4/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä kaudella jotain ison tilaajan etua? Viimeksi taisi saada t-paidan jos tilasi kauden aikana yli 400e(?).

400E viime kaudella.

Vierailija
5/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kun on niin kalliita ;)

Vierailija
6/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kade. En noista vaatteista vaan rahasta :)kun meillä on loppukuuks ton verran rahaa käytössä.

Vierailija
7/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omppu kietaisutunikan, mustat ja valkoiset polvihousut, vanhat autot paidan (ihanaa kun kerrankin äidille ja pojalle on samanlaista!), medaljonkimekon+huivin

Vaatteita saa ostettua vaatekutsuilta. netistävoi käydä katsomassa malliston www.meandi.fi

Vierailija
8/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää eli en rahojani niihin laittaisi. Ja vaikka tykkäisinkin, niin kyllä tuo on aika hurja summa vaikka olisikin koko vuoden vaateostokset (mitä kyllä epäilen...).

Vierailija
9/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olis noita, myisin kirpparilla.

Vierailija
10/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä olen aavistuksen kade ap:lle, koska meidän vaatebudjetti ei kestäis tota.

Vierailija
11/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin kurja jos kaikki pitäisivät vain me&i-vaatteita. Ei kai ole tarkoituskaan, että kaikki tykkäävät samanlaisista vaatteista. En minäkään haluaisi rahojani pistää sellaisiin vaatteisiin mistä en pidä. Mutta en kyllä arvostele muiden vaatteitakaan. Jokainen pitää sellaisia vaatteita mistä pitää. Ja minä olen hyvällä mielellä uusista vaatteistani pidätte te niistä tai ette! :)

-ap

Vierailija
12/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sisävaatteisiin kyllä. Kun tuossahan ei ole mukana ulkovaatteita ja kenkiä, (äidin) alusvaatteita yms. mihin ainakin meillä menee rahaa.

Vierailija
13/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon menossa kans tänään kutsuille, mut oon päättänyt tilata vaan yhden vaatteen mun tytölle...saa nähdä, kuin käy;)

Vierailija
14/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme käy mieheni kanssa baareissa, emme polta tupakkaa emmekä pidä ulkomaanmatkailuista. Jokainen laittaa rahansa mihin lystää. Jos minä haluan ostaa kauniita vaatteita itselleni ja lapsilleni niin sitten ostan. Miettikäähän kuinka paljon menee rahaa vaikka tupakkaan... puoli askia päivässä tekee 800€ vuodessa! Ja jos molemmat mieheni kanssa poltettaisiin niin se tekisi 1600€ vuodessa eikä puoli askia tupakkaa ole edes välttämättä paljon! Eli voin vaikka ajatella laittavani tupakkarahat me&i-vaatteisiin jos jotakuta helpottaa!

-ap

Vierailija
15/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai nyt oikeesti kuvittele, että KUKAAN, siis kukaan jaksais ottaa stressiä sun vaateostoksista....

Vierailija
16/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittasin enemmänkin siihen, että tässä näytti olevan keskustelua vuoden vaatebudjetista, mikä on paljon ja mikä vähän.

-ap :)

Vierailija
17/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan kuosiin puettuna. Vähän sama kuin pariskunta samanlaisissa tuulipuvuissaan.

Vierailija
18/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itselle en kyllä tilannut.Ostan itselleni vaatteet ihan muualta :) Enkä tykkää yhtään "samistella" lasten kanssa vaatteissa =)

Ja kun 4:lle lapselle ostaa ei tuohon hintaan edes tule montaa vaatetta per lapsi.

Vierailija
19/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös itsellä niitä. Minä kans ostan vaatteita "tupakkarahalla" . Tuttava piirissä juuri tupakoivat äidit kitisevät kun lasten vaatteet on niin kalliita. Ystävä pitää ens kuussa kutsut pääsen taas tuhlaan tupakkarahastoa.

Vierailija
20/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä kaudella jotain ison tilaajan etua? Viimeksi taisi saada t-paidan jos tilasi kauden aikana yli 400e(?).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan