Heitänkö roskikseen vai vienkö uffin laatikkoon.. Jonathan haalarin.
Käyttääkö kukaan enää käytettyä haalaria, vienkö siis uffille vai laitanko roskikseen?
Polvessa on puolen sentin viilto muuten ehjä.
Myymään en tietenkään rupea rikkinäistä haalaria.
Kommentit (32)
Minä voisin kyllä ottaa haalarin, jossa on pieni viilto vain..
Helsingissä on jos joku haluaa tulla hakemaan.
Ap
Haalari on muuten täysin kunnossa ja polvissa ei juurikaan näy käytön jälkiä.
Tämä pieni viilto vain.
mutta jos kangas on mennyt rikki niin vedenpitävyys on mennyt, eli yhtä tyhjän kanssa koko haalari sitten. Jos siis vedenpitävä haalari kyseessä, itse en muita käytä.
Miksi se on teille käyttökelvoton? Haittaako viilto tai paikattu viilto leikkivää lasta jotenkin?
Mikä teitä hulluja vaivaa? Käyttökelpoinen haalari roskiin vaan kun siinä on pieni viilto!!!!! Ei ole todellakaan ihme, että ihmiskunta on saanut maapallon tähän kuntoon kun tällaisia ihmisiä on. Ja vieläkin, kun jo niin paljon puhutaan kierrätyksestä yms, jotkut idiootit kysyvät tällaista. Käsittämätöntä luonnonvarojen haaskausta.
Haalari kirpparille tai lahjoitukseen, taatusti joku järkevä ihminen osaa sen korjata.
ilmaiseksi... Ja varmaan tuolta varastosta reimatecejäkin löytyy, en ole vienyt niitä minnekään!
Laita Huutonet:iin kuvien kanssa ja lähtöhinnaksi 1€ + postikulut
Itse laitoin kaksi saumoista rikkoutunutta haalaria ja kummasti jollekin kelpasi. Mun mielestä rikkinäiset kuuluukin antaa ilmaiseksi, jos jollain on rahasta tiukkaa niin saa sitten lapsille edes jonkinmoisen.
Huutonettiin en viitsi laittaa kun rahaa en kehtaa siitä ottaa.
Ap .
Jos lähtöhinta on 1€ ja kuvauksessa lukee viilto ja asiasta on kuvat, niin miksi sinua haittaa jos siitä joku jotain maksaa? Jos kukaan ei huuda, vie sitten pk:hon varapuvuksi.
palstan muutosten jäljeen koko ajan, että o&m on hetkellisesti pois käytöstä.
Hetki on ollut pidempi jo :/
Huutonettiin en viitsi laittaa kun rahaa en kehtaa siitä ottaa.
Ap
Vedenkestävä haalari ei varmastikaan ole kun se viilto on polvessa vaikkakin pieni.
meillä pojalla käytössä toinen haalari ja siksi tämä nyt ylimääräinen.
Pesussa tänään huomasin viillon.
Jos ei tässä nouto etäisyydellä ole halukkaita ottamaan haalaria vien vaikka pk:hon ja kysyn tarvitsevatko varahaalareita sinne.
Ei missään tapuksessa roskikseen. Olemme hyvin toimeentuleva perhe, mutta korjaan kaikki lasten vaatteet ja ostan kirppikseltä siistejä (hiukan rikkinäisiäkin). Sentin tai kahden viilto ei meinaa mitään, kun Prismasta tai kangaskaupasta ostaa siihen liimapaikan.