Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oikein olisi hyvä vaatetus hautajaisiin?

Vierailija
18.06.2024 |

En rehellisesti sanoen tiedä. Olen jo 25, ja käynyt vain yksissä hautajaisissa kun olin lapsi. Missasin yhdet hautajaiset, kun olin sairaalassa ja toiset, kun oli töitä. Joten, mikä olisi hyvä vaatetus? Pukukoodi olisi kuulemma 'Pirteä ja värikäs vainajan toiveiden mukaan'. Minulla on kaksi vaihtoehtoa.

Vaihtoehto yksi: Banaanipuku, jota käytin penkkareissa.

Vaihtoehto kaksi: Kirkkaansininen haalari, jonka omistan.

Minulla ei ole muita värikkäitä vaatteita, joten kumman oikein valitsen? Hautajaiset ovat tänään.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti ollut toive, niin sitten ei mustaa kravaattia. Sen verran voi joustaa normista (musta puku, mustalla solmiolla).

Mikä tahansa muu kuin yksivärinen musta, on muuta kuin musta.

Vierailija
2/19 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirteä ja värikäs huivi, muuten mustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainaja tuskin pahastuu, vaikka sinulla ei olisikaan mitään pellepukua ylläsi.

Vierailija
4/19 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän täytyy olla pilaa.

Vierailija
5/19 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on oikeasti ollut toive, niin sitten ei mustaa kravaattia. Sen verran voi joustaa normista (musta puku, mustalla solmiolla).

Mikä tahansa muu kuin yksivärinen musta, on muuta kuin musta.

En omista pukua enkä kravaattia.

Vierailija
6/19 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän täytyy olla pilaa.

Olen täysin tosissani.

Vierailija
7/19 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaiset tänään ja yksi urpo vielä kysyy vauvapalstalta mitä laittaisi päälleen!

Ensinnäkin: kuka on kuollut? Isoäitisi vai ystäväsi, vai ehkä ystäväsi lapsi? Oma sisarus? Työkaveri?

Toiseksi: missä hautajaiset pidetään? Onko siunaus kirkossa/kappelissa vai uskonnoton tilaisuus? Arkkuhautaus vai tuhkaus?

Ei hautajaisiin mennä pelleilemään. Pukukoodista joustetaan mutta ei loputtomiin.

Vierailija
8/19 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän täytyy olla pilaa.

Olen täysin tosissani.

Et voi olla tosissasi. Tuskin sait kutsua samana päivänä kuin hautajaiset ovat, joten sinulla olisi ollut aikaa hankkia jotain asiallista, millä et häpäise itseäsi.

Vierailija
9/19 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa erikoiselta. Kysy muilta samaan tilaisuuteen tulijoilta, millaista asua he aikovat käyttää. 

Vierailija
10/19 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän täytyy olla pilaa.

Olen täysin tosissani.

Et voi olla tosissasi. Tuskin sait kutsua samana päivänä kuin hautajaiset ovat, joten sinulla olisi ollut aikaa hankkia jotain asiallista, millä et häpäise itseäsi.

Olin sairaalassa ja pääsin sieltä pois vasta eilen.

Vierailija
11/19 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kesä vai talvi..?......onko lämpötila ulkona +25..........vai -25,saattaa vaikuttaa melkoisesti pukeutumiseen.Älkää kysykö ympäripyöreitä kysymyksiä joihin kukaan ei oikeasti voi vastata.

Vierailija
12/19 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanipuku ehdottomasti.

Vierailija
13/19 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän täytyy olla pilaa.

Olen täysin tosissani.

Olin sairaalassa ja pääsin sieltä pois vasta eilen.

Eikä kotona ole yhtään puhtaita ja siistejä vaatteita? Jos olet nuorimies, suorat housut ja pikkutakki riittävät, kauluspaita tai hätätilassa siisti T-paita. Mutta jos vainaja on vanhempasi tai vanhempasi ja hänet siunataan kirkossa, mene toki speedoissa.

Vierailija
14/19 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banaanipuku ehdottomasti.

Kiitos, että joku vihdoin vastasi varsinaiseen kysymykseeni! Puen banaanipuvun päälleni ja lähden sitten kävelemään hautajaisiin.

Vierailija
15/19 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellenaamari on muotia nykyisin,tosin vainaja voi herätä henkiin kun näkee sinut.

Vierailija
16/19 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti olet tänne tullut ja alastonna on sinun täältä lähtemän.

Vierailija
17/19 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä vielä. Sain äsken kaverilta, että tuotko punaista maitoa kaupassa ollessasi. Meikäpoika se alkoi juuri avata maitopurkkeja kylmähyllyllä, mutta kaikki tuntuvat olevan valk.. Hei, nyt tulee vartija! Hei! Päästä irti! Gräääähh! En saa... HENKEE!!!! Gulps!!!!!!!!! Auuuuuuuuuuugh!!!

Vierailija
18/19 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En omista pukua enkä kravaattia.

Miiitäää? Eeeetköööö oooomiiiistaaaa soooolmiiiiiooooootaaaaaaaaaaaaaa?

Vierailija
19/19 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hautajaiset tänään ja yksi urpo vielä kysyy vauvapalstalta mitä laittaisi päälleen!

Ensinnäkin: kuka on kuollut? Isoäitisi vai ystäväsi, vai ehkä ystäväsi lapsi? Oma sisarus? Työkaveri?

Toiseksi: missä hautajaiset pidetään? Onko siunaus kirkossa/kappelissa vai uskonnoton tilaisuus? Arkkuhautaus vai tuhkaus?

Ei hautajaisiin mennä pelleilemään. Pukukoodista joustetaan mutta ei loputtomiin.

Tässähän oli pukukoodina värikäs ja iloinen. Ei silloin mennä mustassa puvussa vaan kohteliaasti noudatetaan toivomusta. Banaanipuku eikä muukaan naamiasasu sovi, vaikka olisi kuinka värikäs. 

Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän