Heitänkö roskikseen vai vienkö uffin laatikkoon.. Jonathan haalarin.
Käyttääkö kukaan enää käytettyä haalaria, vienkö siis uffille vai laitanko roskikseen?
Polvessa on puolen sentin viilto muuten ehjä.
Myymään en tietenkään rupea rikkinäistä haalaria.
Kommentit (32)
mä heitin just reimatecin haalarin roskiin kun oli polvesta mennyt rikki.
Kaupoista saa itseliimautuvia paikkoja!! Olen paikannut oman lapseni Jonathanin eikä paikkaa edes näy.
Kaupoista saa itseliimautuvia paikkoja!! Olen paikannut oman lapseni Jonathanin eikä paikkaa edes näy.
Koko ei enää ensi talvena mene ja siksi kyselen, että mitä haalarille tekisin.
Niin ja enkä usko, että kukaan ostaa paikattua haalaria.
Vien uffille ja toivon, että joku oikeasti tarvitseva saa sen.
Muuten haalari kun hyvässä kunnossa.
T:Ap, älypää
Kyllä se jollekin kelpaa, usko pois.
ja jolla on rahasta tiukkaa. Esim. käsityöalan ihmisille tuo korjaaminen ei ole homma eikä mikään. Jos haalari on muuten ehjä ja hyvä, ei missään nimessä ainakaan ROSKIIN saa heittää!!
Varmasti löytyy ihmisiä, jotka kirppiksellä maksaisivatkin muutaman euron puvusta jonka voi vielä korjata. Laita ilmoitus vaikka neuvolan seinälle. Kyllä sen joku hakee.
ei ne jaa uffilta eikä spr:ltä eteenäin rikkinäisiä tavaroita! Ne panevat sen siellä roskikseen.
Paikkaa mieluummin itse ja anna mökkihaalariksi jollekin tutulle tai sukulaiselle - tietty ilmaiseksi.
Viillon voi paikata jos se häiritsee
jotka tarttisivat käytettyä vaatetta. Paikkaa se viilto niin hyvin kuin osaat, kyllä kai monikin käyttää laadukasta haalaria jos siihen pieni vekki tulee, itse ainakin käyttäisin.
jaa noita lahjoitettuja vaatteita mihinkään, vaan myy ne liikkeissään.
Osta siihen itse se paikka ja kysele esim Ilona:n keräyksestä, tai jos satut osumaan kohdalle kun kerätään itärajan taakse. Saat hyvän mielen, silloin menee varmasti tarpeeseen!
aina niitä kakkoshaalaria tarvii moni lapsi,ja ei kaikilla ole varaa ostaa.
Jotkut myy niitä kirppiselläkin eli ilmeisesti on ostajia jotka paikkaavat niitä.
oman lapseni Jonathan-haalarin polvessa oli sentin viilto. Kävin ostamassa Prismasta itseliimautuvaa paikkamateriaalia, pesin haalarin ja annoin kuivua, leikkasin pyöreän paikkapalan materiaalista ja liimasin paikoilleen. Maksoi pari euroa varmaan. Paikka on pysynyt hyvin paikallaan. Jos se ei pysy, sen voi ommella kiinni. Kyllä minulle kelpaisi ilmaiseksi haalari, jossa on noin pieni vika, jos haalaria tarvittaisiin meillä. Minulla on rahaa ostaa uusikin haalari, koska olen työelämässä, mutta silti, jos joku tuttava minulle tuollaista tarjoaisi, ottaisin ilomielin vastaan!
laitoin siihen heijastimesta paikan.
Muutama vuosi sitten oli Hesarissa erittäin hyvä juttu siitä, mihin ne vaatteet menevät. Siinä jutussa kerrottiin, kuinka afrikkalaiset räätälit (Afrikassa tosin ei talvihaalareita tarvita...) korjailivat rikkinäisiä Suomesta tulleita vaatteita ihan innoissaan. Tuunailivat vaatteita muutenkin. Vaikkei haalaria sinänsä voi käyttää, voi joku käyttää esim. vetoketjuja ja yleensäkin tehdä sen aineksista kierrätysmateriaalivaatteita.
tai lahjoitan seurakunnan lähetyskirppikseen
käytetyn haalarin ilmaiseksi ja että vaatii pienen paikan. itse ainakin olisin iloinen jos tarvisin kakkoshaalaria.
Voisihan ap lahjoittaa mahdollisen myyntitulon vaikka SPR:lle jos ei kehtaa haalarista ottaa rahaa....