Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en ikinä saa mitään työpaikkaa?

Vierailija
08.02.2010 |

Mulla tällä hetkellä vaikipaikka mutta systeemit muuttumassa siellä radikaalisti nyt keväällä. Kaikki tuntuu niiiiin vastenmieliseltä etten halua enää jatkaa siellä.

Olen nyt siis hakenut useampaa työpaikkaa/vastaavanlaista työtehtäviä kun nytkin teen. Haastatteluissa olen juossut mutta mistään en saa paikkaa. Mikä helvetissä minussa on vikana? Koulutus on riittänyt kaikkiin paikkoihin. Kielitaito ylittää vaatimukset. Ala kylläkin vain eri mutta jokaisessa hakemssani paikassa on luvattu "koulutusta uuteen työhön" tai ollut maininta ettei aikaisempaa kokemusta alalta vaadita mutta on toki etu. Palkkavaatimus kohdallaan, eli ei ylivoimainen pyyntö.

Olen nyt kohta vuoden etsinyt uutta duunia, mutta edelleen virun samassa paikassa ja ahdistun päivä päivältä enemmän kun muutosajankohta lähestyy. Mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä? Ottaa lopputili ja heittäytyä työttömäksi vai ahdistua nykyisessä työssä sekä menettää mielenterveytensä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kiitollinen työpaikastasi.

Vierailija
2/5 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsia?

Lasten iät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti kun menet seuraavaan haastatteluun. Ei kukaan palkkaa ärrimurria!

Vierailija
4/5 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajia on ollut periaatteessa kaksi. Aloitin nykyisessä työssä keikkafirman kautta jonka jälken siirryin määräaiakiseksi ja siitä vakinaiseksi. Samassa talossa/firmassa ollut siis alusta lähtien 12 vuotta.

Lapsia on vain yksi 6vuotias.

Vierailija
5/5 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaikuttaa todella paljon.