Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävitkö sinä lapsena yökylässä?

Vierailija
07.02.2010 |

Minä kävin n.11v ekan kerran ja mulla oli jo ennen lähtöä koti-ikävä ja etenkin äitiä ikävä. En kehdannut kaverille sanoa mutta yritin keksiä aina jotain veruketta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

serkuilla, parhaan kaverin kanssa melkein vuoroviikonlopuin talvisaikaan...

Mä en käsitä näitä äidin perään itkeneitä...

Vierailija
22/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle kouluikäisenä ei tullut yökyläiltyä kun ei ollut oikein yökyläpaikkaa (mummolat yli 300 km päässä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverien luona, joskus kyllä. Ensimmäise kerran olin yökylässä jo ennen kouluikää. Kouluaikaan mulla olipari kaveria, joiden luona saatoin satunnaisesti yökyläillä. Joskus saatoin olla sukulaisten luona ilman vanhempia. Erityisen lämmin muisto on yhdeltä kesältä, kun olimme useamman serkun voimin erään sukulaisperheen luona pitemmän ajan, olisko ollut vähän yli viikko tai jotain. Nyttemmin tämä ihana tätini ja yksi serkuista ovat kuolleet oman käden kautta. Se on niin väärin. He olivat todella ihania ihmisiä.

Vierailija
24/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä näitä äidin perään itkeneitä...

vaikeaa ymmärtää, että ihmiset ovat luonteeltaan ja temperamentiltään erilaisia. Eivät kaikki pysty asettumaan toisten ihmisten nahkoihin.

Vierailija
25/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus hiihtolomilla mummulassa.

Sitten vanhempana (siis 12-v eteenpäin) yövyimme melkein joka viikonloppu jommalla kummalla. Asuimme aivan lähekkäin ja se, joka tuli kylään, nappasi mukaansa kotoa sängystään petivaatteet rullalle kainaloon. Samoihin aikoihin vietimme myös kesällä pidempiä aikoja vuorotellen toistemme mökeillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme