Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että on suhteita joissa ei petetä?

Vierailija
07.02.2010 |

Pettämisellä tarkoitan siis siirtymistä ajatuksista tekoihin.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi omani on sellainen

Vierailija
2/32 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet pettää, mutta ei kaikki. Jos suhde voi hyvin eikä kummallakaan ole mitään ongelmia seksin suhteen (addiktiota tmv) niin mikäpä siinä saisi pettämään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että noin keskimäärin pettäminen on yleisempää kuin uskollisena pysyminen? Oman tuttavapiirin perusteella olisin eri mieltä...

Vierailija
4/32 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uskon/luulen/toivon että omanikin on sellainen.

Vierailija
5/32 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole pettänyt 15 vuoden suhteessani niin miksi ei voisi olla muitakin ihmisiä jotka eivät petä? Olisiko se nyt niin suuri sattuma että kaksi sellaista ihmistä olisi sattunut menemään naimisiin?

Vierailija
6/32 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, ettei joissain suhteissa petetä koskaan, mutta perin harvinaisia ne varmasti on.

Vierailija
7/32 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. meillä!

Vierailija
8/32 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen hämmästynyt kun olen muutamalta kaverilta/tutulta kuullut "mutta kaikkihan pettää"-lausahduksen ja huomannut etät osalla on asenne että kaikissa suhteissa petetään, ennemmin tai myöhemmin. Vähän hämmästyin tuollaisesta asenteesta.

-ap

että noin keskimäärin pettäminen on yleisempää kuin uskollisena pysyminen? Oman tuttavapiirin perusteella olisin eri mieltä...

Vierailija
9/32 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet pettää, mutta ei kaikki. Jos suhde voi hyvin eikä kummallakaan ole mitään ongelmia seksin suhteen (addiktiota tmv) niin mikäpä siinä saisi pettämään?

Vierailija
10/32 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim meidän parisuhteemme on ollut sellainen

Vierailija
11/32 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla esimerkiksi.

Vierailija
12/32 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan usko, että kaikki pettävät tai että joka suhteessa petettäisiin.

Aika negatiivinen olisi ihmiskuvani, jos näin uskoisin.

Vierailija
13/32 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin uskon että meillä ei petetä. En usko millään, että kaikki olisivat pettäjiä.

Vierailija
14/32 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole pettänyt eikä ole mitään syytä epäillä, että mieskään olisi.

Vierailija
15/32 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meidän ystäväpiirissä mun exää pidettiin sellaisena miehenä joka ei varmasti ikinä petä ja itsekkin sanoin, ettei mun mies koskaan.

Mutta, kas kuinka kävikään.

Suku ja kaveripiiri oli aivan järkyttynyt kun ilmoitin erosta ja sen syistä.

Mutta tietysti voi olla, että täysin uskollisiakin löytyy.

Vierailija
16/32 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on naimisissa noin 40 vuotta, mikä kai on naimisiinmenon tarkoitus (olla yhdessä mahd. pitkään), niin kyllä siinä ajassa taatusti jompikumpi pettää. Minä uskon näin.

Vierailija
17/32 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on naimisissa noin 40 vuotta, mikä kai on naimisiinmenon tarkoitus (olla yhdessä mahd. pitkään), niin kyllä siinä ajassa taatusti jompikumpi pettää. Minä uskon näin.

Mielestäni pettäminen on muutenkin eräänlainen heikkouden merkki. Miten muka aikuinen ihminen voi olla niin seksihullu/lapsellinen/malttamaton tms että pettää omaa puolisoaan? Mun eksä (siis opiskeluaikojen poikaystävä) petti mua kun olin vaihdossa, ei kestänyt olla neljää kuukautta ilman seksiä. Pistin saman tien vaihtoon, en halua olla sellaisen miehen kanssa joka ei pysty hillitsemään itseään.

Vierailija
18/32 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ole totta.

Vierailija
19/32 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteessa ei ole vikaa, ei ole mikään seksiaddikti, omaa hyvä itsehillinän eikä koe saavansa pettämisestä mitään. Etkö usko että kaksi sellaista ihmistä voisi päätyä yhteen?

Vierailija
20/32 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ihmisille ei näytä olevan psyykkisesti mahdollista hyväksyä sitä, että muut pystyvät rehelliseen ja harmoniseen parisuhteeseen ja elämään. Esim. exäni (pettäjä) on tällainen. Jos hän myöntäisi itselleen totuuden (toisen ihmisen elämän ja persoonan paremmuuden) joutuisi nähtävästi kohtaamaan enemmän ja rankempia asioita kuin pystyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä