Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että on suhteita joissa ei petetä?

Vierailija
07.02.2010 |

Pettämisellä tarkoitan siis siirtymistä ajatuksista tekoihin.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan toinen osapuoli pettää

harvinaista se kyllä on

ei tietenkään suhteissa, jotka kestävät

vaan 5 v tms

Vierailija
22/32 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa pettää jos tulee idioottivarma tilaisuus ja unelmien mies/nainen tarjoutumaan. Jos siis on kaikinpuolin täydellinen tilaisuus, niin kuka vaan pettää silloin.

Helppo se on kuitenkin sanoa, että ei ikinä pettäis, kun ei edes ketään saisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pettäisin.

Vierailija
24/32 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niiden määrän arvioiminen onkin sitten hankalampi juttu. Kyllä minä vielä muutama vuosi sitten uskoin, että uskollisuus olisi hyvinkin yleistä. Mutta naimisiinmenon jälkeen olen sitten seuraillut enemmän näitä ihmisseuhdejuttuja, kun ne on itselläkin olleet ajankohtaisia. (Olin siis aiemmin sinkku) Ja nyt on kyllä silmät avautuneet epäilemään, että pettäminen taitaa olla yleisempää kuin aiemmin kuvittelin.

Mutta vaikka olisi kuinka yleistä, niin kyllä edelleen uskon, että vielä on niitäkin pareja, joissa kumpikaan ei petä.

Vierailija
25/32 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa pettää jos tulee idioottivarma tilaisuus ja unelmien mies/nainen tarjoutumaan. Jos siis on kaikinpuolin täydellinen tilaisuus, niin kuka vaan pettää silloin.

Helppo se on kuitenkin sanoa, että ei ikinä pettäis, kun ei edes ketään saisi.

se unelmien mies/ nainen? Ja jos oma puoliso ei ole se, miksei laittaisi vaihtoon?

Mä ainakin olen mun mieheni kanssa siksi että haluan, en siksi, että joskus ollaan satuttu menemään yhteen. Jos alkaa vieras houkuttaa omaa enemmän, sitten eroan. Mieheni toivottavasti tekee samoin, näin ollaan ainakin puhuttu.

Vierailija
26/32 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on naimisissa noin 40 vuotta, mikä kai on naimisiinmenon tarkoitus (olla yhdessä mahd. pitkään), niin kyllä siinä ajassa taatusti jompikumpi pettää. Minä uskon näin.

Noh, voin lohdutukseksi kertoa, että isovanhempani olivat koko 56 vuotisen taipaleensa toisilleen uskollisia..

Vierailija
27/32 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa pettää jos tulee idioottivarma tilaisuus ja unelmien mies/nainen tarjoutumaan. Jos siis on kaikinpuolin täydellinen tilaisuus, niin kuka vaan pettää silloin. Helppo se on kuitenkin sanoa, että ei ikinä pettäis, kun ei edes ketään saisi.

mitä ihanimpien miesten kesken, vaan ei ole tarvetta! Ja olisin myöskin saanut! Että siinä sulle mietittävää, enkä ole edes suudellut ikinä muuta kuin omaa siippaani, eikä ole tarvetta.. ;)

Vierailija
28/32 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. Paljonkin.

Vierailija
29/32 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se joka luulee, että kaikki pettää, pettää itse. Kun on itse epäluotettava, niin on vaikea luottaa muihin. Tämän takiahan just pettäjät on niin mustasukkasia, kun luulee että kumppani käyttäytyy samalla tavalla ku itsekin.

Vierailija
30/32 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se joka luulee, että kaikki pettää, pettää itse. Kun on itse epäluotettava, niin on vaikea luottaa muihin. Tämän takiahan just pettäjät on niin mustasukkasia, kun luulee että kumppani käyttäytyy samalla tavalla ku itsekin.

Miksi en sallisi miehelleni samaa mitä itsekin teen? En ymmärrä tuollaista, että itse pettää ja sit on mustasukkainen toisen tekemisistä.

Uskon myös että on ihmisiä jotka eivät petä.

Vierailija
31/32 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

, että mikä on millekin parille pettämistä.

Taatusti jos ollaan pitkään yhdessä toisia ihastumisia tulee ja menee. Myöskin pitkään yhdessä ollessa, ei tarvitse enää nipottaa pikkuasioista, kuten esim. viattomasta flirtistä baarissa. Kyllähän se on fakta, että pidempää aikaan mahtuu kaikenlaista, vaikka se ei olisikaan pettämistä sellaisenaan.

Vierailija
32/32 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempieni suhde on sellainen, ovat uskovaisia.

Tietyissä uskonnoissa pettäminen on niin vakava synti ettei sitä harrasteta - kuoleman synti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi