G: Mitä ajattelet exäsi nyxästä?
Kommentit (10)
tuntuu todella mukavalta ja ihanalta, on vain luultavimmin liian kiltti. Pelottaa ja säälittää jos joutuu käymään läpi saman kuin mitä minä kävin (ex ei nyt varsinaisesti ole narsisti, muttei nyt ihan normaalikaan + luulotautisen mustasukkainen ja pyrkii ottamaan suhteessa henkisen ylivallan + hyväksikäyttää taloudellisesti jos vain mahdollista).
Tämä exän nykyinen kohtelee lapsiani todella kivasti ja lapset tykkäävät hänestä. Lapsien mielestä on jopa liian kiltti.
Ovat olleet yhdessä jo 10 vuotta, me erottu jo 12 vuotta sitten. On niin mustis minusta vieläkin. Ei kiinnosta mua se ukko yhtään. Lapseni ei saa tavata isäänsä kuin muutaman kerran vuodessa. Kerran ukko otti jo eron, ko syystä, nyt menivät naimisiin. Toivottavasti eivät omaa lasta saa!!
Mä voisin hyvin olla väleissä..
mutta hän on minulle ventovieras enkä voi mitenkään auttaa. Lastensa takia toivon hänen olevan sen verran vahva, että irrottautuu hirviöstä johon on erehtynyt itsensä sitomaan.
Muiden exieni vaimoista en tiedä yhtikäs mitään, mutta niissä perheissä isällä on sentään selkäranka ja tasapainoinen tunne-elämä.
jos meinaa miehen kans olla,niin hyväksyy sit miehen lapsetki!!!