Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko koskaan kukaan tuntematon kommentoinut sinun ulkonäköäsi

Vierailija
07.02.2010 |

negatiivisella tavalla?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenääni kommentoidaan aina silloin tällöin ja ihan aikuisetkin kommentoivat. Ihmettelen joskus miten kehtaavat, kun ei kommentoijien oma ulkonäkö ole ollut kummoinen. Juu nenäni on huomiota herättävä ehkä, mutta olen kuitenkin mielestäni ihan kaunis ja nenänikään mikään ihan ihmeellinen ole. Ei vaan ole tyypillinen suomalainen nenä...

Vierailija
2/15 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mununkin ulkonäköänikin kommentoivat yleensä jotkut lihavat miehet, tai muuten sellaiset joilla ei rehellisyyden nimissä luulisi olevan varaa kommentoida kenenkään ulkonäköä. Ehkä ne omat puutteet painaa ja tälläiset ihmiset ovat jotenkin huonon itsetunnon omaavia...

Omasta mielestäni olen kyllä kaunis, mutta minulla on vähän vinot hampaat, terveet ja valkoiset eivätkä omasta mielestäni edes rumat, mutta vinot ne vähän ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku nainen tökkäsi sormensa melkein mahaani ja sanoi lapsenlapselleen että kato kun iso, Olin silloin raskaana ja häkellyin kyllä hänen röyhkeydestään niin etten osannut mitään sanoa.

Vierailija
4/15 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta murkkuikäiset pojat huuteli kyllä jotain törkeyksiä silloin muinoin, kun itsekin olin yläkouluikäinen.

Vierailija
5/15 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä kirkkaanpunainen tukka, ja sitä kyllä kommentoitiin niin ulkomailla kuin Suomessakin. Monet ihmiset tulivat sitä sormeilemaankin kysymättä lupaa, mikä olikin yksi syy vaihtaa tukkamallia (saattaa kuulostaa naurettavalta, mutta OIKEASTI niin kävi häiritsevän usein)

Eräs erityisen lämmin muisto mulla on ulkonäkökommentoinnista: tulin kerran junalla kotiin, ja lähdin heti automaatille nostamaan rahaa. Automaatilla oli myös samassa junassa ollut hieman humalainen rokkarijätkä, joka sanoi osittain ujoon sävyyn jotain tyyliin "kyllä sä sitten oot kaunis". Se lämmitti, koska en ole erityisen kaunis kyllä. Samoin tuntui mukavalta, kun erään kaverini äiti sanoi mua kauniiksi.

Vierailija
6/15 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minähän olen kaunis. Oma mieskin sanoo aina minua kauniiksi.

Mutta näitä muitakin kommentteja on tullut ja ne kyllä sattui.

3.

Vierailija
7/15 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. sanoo, että olen reisistä lihonut. Viimeksi peräti sanoi, että "olet sin hoikka". Olen siis ihan normaalipainoinen, mutta silti saan välillä kuulla kaikenmoista kommenttia. Synnytyslaitokselle anoppi tuli, kun synnytyksestä oli päivä ja sanoi, että "sullahan on jääny iso maha!"Olenpa ainakin oppinut, etten koskaan kommentoi toisten ulkonäköä.

Kaveri ihastelee mun silmiä. Minusta se on noloa. Työkaveri ihastelee pitkiä hiuksia. Hiusten kommentointi esim. kampaajan jälkeen on ok, teenhän sitä itsekin.

Vierailija
8/15 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen seurauksena hiukset lähti. Pidin pipoa sisälläkin, kun peruukki kutitti, ja kyllä ihmisillä oli asiaa, hyvää ja huonoa. Jotkut tulivat repimään pipoa päästäkin.

Vierailija
9/15 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kesä ohiajavasta autosta karjaistiin että "läski". Huvittavinta oli että ylipainoa minulla oli tasan kilo :D

Vierailija
10/15 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on iso ja leveä takamus, vaikka muuten olen normaalipainoinen.

Olen saanut kuulla siitä kymmeniä kertoja :(

On mennyt monet laivareissut yms. pieleen, kun äijät ovat huudelleet perään kattokaa ton persettä ja kauhea naurunremakka. Tai sitten jotain "tollanen hame tollasel perseellä"

En voi käsittää miksi sitä pitää perään huudella, varsinkaan kun itsekään eivät niin kummoisia yleensä olleet nämä huutelijat.

Vierailija
11/15 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kukaan kommentoinut nagatiivisella tavalla...mutta eihän sitä tiedä mitä selän takana puhutaan.Yleensä tuntemattomat päivittelevät sitä kuinka laiha olen vaikka onkin kaksi lasta...

Vierailija
12/15 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin n. 18v kadulla ja tuntematon vastaantuleva n. 30v näköinen mies katseli päästä varpaisiin tokaisten mun kohdalla: "Runsaasti lämmintä kotiruokaa".

No se oli kyllä ihan totta, mutta en kyllä mitenkään erityisen läski silloin ollut. Ihan tavallisen kokoinen tyttö, 164cm ja 55kg.

Vierailija
13/15 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten törkeitä ihmiset voivat olla.

Vierailija
14/15 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat- olen pienikokoinen ja normaalipainoinen, rinnat 75F-G. Suunnittelenkin tässä rintojen pienennysleikkausta...

Vierailija
15/15 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuuttani on kommentoitu joksen kerran, eli anorektiseksi on sanottu päin naamaa ihan kauppareissuilla tai terveyskeskuksen odotushuoneessa. Tai erityisen kovaan ääneen alettu minut nähtyäni puhumaan, että kyllä se on kamalaa kun nuoret naiset laihduttavat itsensä ihan sairaiksi (ei siis minulle kommentoitu, mutta niin että varmasti kuulen). EN ole anorektinen, BMI luonnostaan n. 18,5 vaikka syön paljon.

Nuorena tuli joitain lauta-kommentteja, mutta siis nuorilta pojilta.