Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

moikka! olen uus täällä, siirryin kaksplussalta:)

Vierailija
06.02.2010 |

Mitäs pitäs tietää täl palstalla et "selvii" :) ainakaan ei voi rekisteröityä :/ eikä ole hymiöitä, pahus :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt mitä tahansa niin saat aina pari vittuilu kommenttia.Kiinnitä huomiota oikeinkirjoitukseen (parille mulkulle se on erittäin tärkeää).... ehkä muut osaa paremmin selventää meiningin,tervetuloa :D

Vierailija
2/12 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hymiöitä voi aina tehä ite ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis, piti sanomani, että tosiaan tästä palstasta ei paljon iloa heru. Ne, jotka täällä pyörivät, ovat joko provoilevia superihmisiä tai epätoivoisia ja syyllisyyden pauloissa pyöriskelevia surkimuksia (minä kuulun jälkimmäisiin). Ensimmäiset nostattavat egoaan tällä palstalla tallaamalla muita ja nollaamalla muiden mielipiteet, ajatukset ja tunteet, jälkimmäiset puolestaan saavat syyllisyyden tunteilleen vain lisää pontta ja uusia syyllisyyden aiheita.

Kaiken lisäksi tämä on tosi koukuttava palsta, eli vaikka miten haluaisi eroon, aina tuppaa ajattelemaan, että "no jos mä vähän käyn kattomassa", ja sitten päätyy sohvan nurkkaan itkemään, miten kamala äiti ja vaimo mä olenkaan.

Vierailija
4/12 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkakin harvemmin nykyään tulee täällä vierailtua.

Vierailija
5/12 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä tulee vaan pahalle tuulelle, täällä oikeasti on aika ilkeitä ihmisiä :(.

Vierailija
6/12 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittajat ei tule samalla tavalla tutuksi kun täällä harvempi on nikillä.

Mut tän layout on mukavampi kuin Kaksarin.

Vierailija
7/12 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sää nopiasti opit perus AV-mammaksi ja varos vaa, ettet jää koukkuun

Vierailija
8/12 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin, mä olen oikeasti superihminen, en provoile ;). Mutta siis, tähän jää koukkuun, ja täällä on oikeasti aika ilkeitä ihmisiä, ja tulee vaan paha mieli, eli en suosittele. Juokse pois kun vielä pystyt :).

Vierailija
9/12 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on taas kypsiä vastauksia. itse lähinnä seurailen kiinnostavia ketjuja, joko aivot narikkaan- osastoa tai sitten ihan asiaa :) harvemmin kommentoin. Niinkuin sullle on jo vastattukin, täällä saa kyllä lokaa niskaan melkein aiheesta kun aiheesta, mutta ilmeisesti todella harva osaa pistää toisesta korvasta ulos samantien. Tai sitten -tähän uskon ja toivon - taustalla on paljon niitä, jotka vain lukevat ja jos kommentoivat, tekevät sen asiallisesti ja hyväntahtoisesti. Itse pyrin tähän ja tästä syystä olen tekopyhä paska, mutta ei haittaa minua :) antaa koirien haukkua. Tervetuloa, toivottavasti et lähde tuohon lapselliseen touhuun mukaan. En oikeasti tajua, miten jollain voi riittää kiinnostus haukkua ja ihmetellä muiden elämää jollain nettifoorumilla :D

Vierailija
10/12 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastailen ärsyttävään sävyyn vain sellaisille, jotka sen todella ansaitsee. Onko muuten vähän paradoksaalista sanoa ensin itseään mukavaksi ja sitten kertoa vittuilevansa säälimättä ikäville ihmisille? No, kuitenkin. Tää paikka koukuttaa. Ja on täällä joskus ihan hyvääkin keskustelua. Kaksplussaa kävin joskus selailemassa, ja kyllä siellä oli aika laimea menininki tähän verrrattuna.

Vierailija
11/12 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kannattaa muistaa, että jokainen voi valita ihan itse ne ketjut joita lukee. On ihan turha availla ketjuja, joista näkee jo kauas että niiden tarkoitus on provoilla. Ja aiheen vierestä tosiaan näkee, että ketjuja availee moninkertainen määrä ihmisiä verrattuna siihen, kuka oikeasti vastaa.

Mä näen tän palstan vähän kuin ostoskeskuksena. Yhdessä nurkassa hengailee nuorisoa, yhdessä samat vakkarikävijät jotka käy siellä joka päivä, jossain örveltää pari pultsaria jollei niitä ole ehditty heittää ulos. Ja jossain istuu kahvilla samanhenkisiä ihmisiä kuin itse on. Eihän niihin muihin tosielämässä kiinnittäis edes huomiota vaan suuntais suoraan itsekin kahville. En mä siis täälläkään tuhlaa aikaa ihmisiin joilla on selvästi jo omat pienet piiirit joissa tapella imetyksestä ja kestoilusta tai muusta triviaalista.

Vierailija
12/12 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täältä löytyy myös niitä hyviä vastauksia kinkkisiinkin kysymyksiin. Ja usein ketju onnistuu etenemään myös hyvin pohdiskellen.

Eli nää hyvät ketjut on tän palstan innoittajia. Kaksplussalla keskustelu on sellaista lässytystä, joka ei ole hyvää, jos ei sitten huonoakaan. Mutta kun sellaisesta hymistelystä ei myöskään saa mitään irti, niin siksi täällä viihtyy paremmin.

Pitää vain sitten oppia näkemään otsikoista mitä viestejä ei kannata avatakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi