Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon kotikiusattu

Vierailija
27.02.2010 |

Mies tekee kaikkensa että mun elämäni olisi mahdollisimman paskaa. Hoitaa muka lapsia mutta ei kumminkaan hoida niitä vaan katsoo töllöä.

Lapset vinkuu, ukko ei kuule, ja mun on noustava sängystä katsomaan mikä hätänä.

Onneksi mulla on oma asunto, jonne lasten kanssa pääsen milloin vain.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kotona minua kiusataan. Lapset tappelevat keskenään ja vinkuvat joka toisesta asiasta, ja mieskin tekee tahallaan kaiken mistä olen valittanut... Voisinkohan mennä oikeuteen esim. siitä että mies puhuu tahallaan kamalan kovalla äänellä vaikka olen valittanut siitä sata kertaa?

Vierailija
2/4 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaa mua kotonani pelkällä läsnäolollaan. Mene 2 oikeuteen, niin saadaan ennakkotapaus. Toivottavasti sun mies saa kovan tuomion kotikiusauksesta, sitten mäkin haen mun ukolleni ja lapsille tuomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin mies kuorsaa vaikka olen miljoona kertaa kieltänyt! Ja syö suu auki vaikka tietää että se ällöttä mua! Ja jos mä pyydän että veis roskat haisemasta niin ei sitte viitsi viedä vaan lähtee tyhjin käsin töihin. Ja MINÄ joudun tietenkin viemään roskat samalla kun raahaan kiukuttelevat lapset puistoon, kaupppaan, lääkäriin yms. Ja joo, sekin puhuu kovalla äänellä vaikka mä EN vaan jaksais mitään äänekästä päivän päätteeksi. Plääh. kyllä olen minäkin kiusattu!

Vierailija
4/4 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mulla meinaa katketa suoni päästä joka kerta kun pyydän miehen siivoamaan keittiön. Se idari aloittaa aina hellan takana olevasta seinästä. Siis siirtää lieden pois paikaltaan ja alkaa kuurata sitä seinää! Vaikka tiskipöytää ei tiskeiltä näe. Mä en enää viitsi edes pyytää sitä siivoamaan, koska pelkään kuolevani vitutukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi