Inhottaako mikään piirre miehenne ulkonäössä?
Minulla on kaikinpuolin hyvä mies, jonka kanssa olemme olleet yhdessä kuusi vuotta. Mies on lapsille mitä parhain isä ja minulle paras ystäväni. On vain eräs fyysinen piirre, jota en voi sietää hänessä. Tämä piirre vie kaiken huomioni ja saa minut jopa välillä inhoamaan hänen kosketustaan. Ajatus seksistä hänen kanssaan etoo pelkästään tämän ominaisuuden vuoksi. Näin ei ole ollut aina vaan jostain syystä asia on ruvennut vaivaamaan minua viimeisen vuoden aikana. Sinänsä säälittävää ja jopa pinnallista ajattelua minulta kun toinen ei voi ulkonäölleen mitään.
Inhoatteko miehenne ulkonäössä mitään? Onko inho mennyt jonkin ajan kuluessa ohi vai oletteko vain oppineet sietämään kyseistä ominaisuutta miehessänne? Tuntuu pahalta ajatella etten enää koskaan voi katsella puolisoani ja tuntea oikeaa halua. Miehen puolesta tuntuu myös pahalta, koska muutoin hän on mitä parhain ja ihanin mies ja joutuu kärsimään minun pinnallisuudestani.
Kommentit (8)
Kyseessä onkin mun päänsisäinen juttu. Mietin vain onko kellään ollut vastaavanlaisia tuntemuksia ja miten niistä pääsee eroon. Olisi ihanaa voida ajatella omasta miehestä hänen olevan jos ei nyt komea niin ihan ok:n näköinen. ap.
kun antaa sängen kasvaa liian pitkäksi.
Näyttää kauheelta pallopäältä ja kasvot levenee puolella.
Siitä pääsee eroon nalkuttamalla että voisko hottis tulla takaisin..:D
Mua ärsytti mun exän hoikat kintut niin paljon, että olin onnellinen kun tuli syksy ja shortsikausi päättyi :-)
Eli miehelläni on melko iso ja ruma nenä. Huh, sainpas sanotuksi. En vain voi sietää sitä enkä ymmärrä miten pääsen siitä tunteesta eroon. ap
jotka suhteemme alussa häiritsivät minua, siis ihan pinnallisista syistä. Ne eivät nyt ihan kamalan kauniita olleet... ajan myötä totuin niihin, enkä nyt 5 vuoden kuluttua edes huomaa niitä kuin harvoin, ja silloinkin yleensä vain siksi, että saatan säikähtää esim. repäisseeni jonkun luomista rikki :)
Toisaalta mä en itsekään ole mikään niityn kaunein kukkanen, joten olisi suhteellisen kummallista, jos alkaisin puolisoni fyysisistä asioista kovasti häiriintymään.
ei se miehesi ulkoinen piirre voi noin etova olla!
Mun mies on siis aivan täydellisen näköinen j atosi komea, miehekäs mies. En ole löytänyt hänestä yhtäkään etovaa piirrettä vaikka etsimällä etsii. Ja vaikka joku olisikin niin se ei takuulla vaikuttaisi kyllä noin voimakkaasti mun suhtautumiseen tai haluihin..